Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSpärra diskussioner
You need to log in to create posts and topics.

Det du får fråga dig är om funbeat är bra eller dåligt. Svårare än så är det inte.

"Like it or leave it"?

Andreas, Funbeat är bra, men det är mycket som kan bli bättre (se gärna förslagstrådarna). Detta är en sak jag tycker skulle vara intressant att prova.

Jamen gör det då. Skapa en egen grupp som heter "Löpning modererad". Då kan du själv agera moderator där. Alla som uppskattar dig i den rollen kommer att välja din grupp. Övriga får hålla tillgodo med den vilda gruppen.

Mycket kan bli bättre med moderering? I vems ögon?

Vad tycker du om Davids förslag om att synliggöra viktiga ändringar i inläggen som görs i efterhand?

Utmärkt förslag Mikael! (t+)

Mikael, missförstår du med flit? Det är inte jag som skall moderera, det är trådstartaren.

Kreativitet Magnus, tänk kreativt. Om du skapar gruppen så är det ju plättlätt för trådskapare som vill stänga sina trådar att skicka ett PM till dig och be dig göra det. Eftersom alla som ansluter sig till din grupp tycker som du och gillar moderatorer s

Nej tack, jag vill inte bli moderator för en hel grupp och få PM hela tiden. Det är inte min syn på som skall forma andras trådar.

Men, man skulle kanske kunna automatisera det där så att trådstartaren kan moderera själv? Hmm... 😉

I detta fallet alltså jag. Så om jag nu är trött på detta ämnet så skulle jag kunna stänga denna tråden och kväva diskussionen?

.