Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 22:42Det du får fråga dig är om funbeat är bra eller dåligt. Svårare än så är det inte.
Det du får fråga dig är om funbeat är bra eller dåligt. Svårare än så är det inte.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 22:49"Like it or leave it"?
Andreas, Funbeat är bra, men det är mycket som kan bli bättre (se gärna förslagstrådarna). Detta är en sak jag tycker skulle vara intressant att prova.
"Like it or leave it"?
Andreas, Funbeat är bra, men det är mycket som kan bli bättre (se gärna förslagstrådarna). Detta är en sak jag tycker skulle vara intressant att prova.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 22:54Jamen gör det då. Skapa en egen grupp som heter "Löpning modererad". Då kan du själv agera moderator där. Alla som uppskattar dig i den rollen kommer att välja din grupp. Övriga får hålla tillgodo med den vilda gruppen.
Jamen gör det då. Skapa en egen grupp som heter "Löpning modererad". Då kan du själv agera moderator där. Alla som uppskattar dig i den rollen kommer att välja din grupp. Övriga får hålla tillgodo med den vilda gruppen.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 22:54Mycket kan bli bättre med moderering? I vems ögon?
Vad tycker du om Davids förslag om att synliggöra viktiga ändringar i inläggen som görs i efterhand?
Mycket kan bli bättre med moderering? I vems ögon?
Vad tycker du om Davids förslag om att synliggöra viktiga ändringar i inläggen som görs i efterhand?
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 22:57Utmärkt förslag Mikael! (t+)
Utmärkt förslag Mikael! (t+)
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 23:07Mikael, missförstår du med flit? Det är inte jag som skall moderera, det är trådstartaren.
Mikael, missförstår du med flit? Det är inte jag som skall moderera, det är trådstartaren.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 23:13Kreativitet Magnus, tänk kreativt. Om du skapar gruppen så är det ju plättlätt för trådskapare som vill stänga sina trådar att skicka ett PM till dig och be dig göra det. Eftersom alla som ansluter sig till din grupp tycker som du och gillar moderatorer s
Kreativitet Magnus, tänk kreativt. Om du skapar gruppen så är det ju plättlätt för trådskapare som vill stänga sina trådar att skicka ett PM till dig och be dig göra det. Eftersom alla som ansluter sig till din grupp tycker som du och gillar moderatorer s
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 23:21Nej tack, jag vill inte bli moderator för en hel grupp och få PM hela tiden. Det är inte min syn på som skall forma andras trådar.
Men, man skulle kanske kunna automatisera det där så att trådstartaren kan moderera själv? Hmm... 😉
Nej tack, jag vill inte bli moderator för en hel grupp och få PM hela tiden. Det är inte min syn på som skall forma andras trådar.
Men, man skulle kanske kunna automatisera det där så att trådstartaren kan moderera själv? Hmm... 😉
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 23:23I detta fallet alltså jag. Så om jag nu är trött på detta ämnet så skulle jag kunna stänga denna tråden och kväva diskussionen?
I detta fallet alltså jag. Så om jag nu är trött på detta ämnet så skulle jag kunna stänga denna tråden och kväva diskussionen?
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 23:27.
.