Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 10:31...
...
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 11:09Du slutade ju citera när det blev riktigt intressant Magnus.
"Vill man hänga i forum där det modereras så finns det ju massor av sådana forum. De har givits fina exempel på forum med moderatorer av olika grad. Det är bara att välja och vraka."
För mer m
Du slutade ju citera när det blev riktigt intressant Magnus.
"Vill man hänga i forum där det modereras så finns det ju massor av sådana forum. De har givits fina exempel på forum med moderatorer av olika grad. Det är bara att välja och vraka."
För mer m
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 11:33Att hålla sig till ämnet, att tillföra ämnet något när man skriver och att respektera sina meddebattörer - detta är för mig netikett på publika forum. Det finns hela sub-fora på funbeat som syftar till off-topic och fritt flams. Här hör detta hemma.
Men
Att hålla sig till ämnet, att tillföra ämnet något när man skriver och att respektera sina meddebattörer - detta är för mig netikett på publika forum. Det finns hela sub-fora på funbeat som syftar till off-topic och fritt flams. Här hör detta hemma.
Men
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 11:38Om det skall modereras så skall inte alla TS kunna göra det efter eget tycke. Jag tror det blir kaos.
Risken är uppenbar att TS tar bort inlägg som inte håller med. Diskussionen blir omöjlig att följa.
Jag håller med David om att man inte skulle få edi
Om det skall modereras så skall inte alla TS kunna göra det efter eget tycke. Jag tror det blir kaos.
Risken är uppenbar att TS tar bort inlägg som inte håller med. Diskussionen blir omöjlig att följa.
Jag håller med David om att man inte skulle få edi
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 11:49Jag finner det lite märkligt att censur är så populärt. Om en tråd modereras så är det en form av censur. Vem övervakar vad som modereras bort?
Jag finner det lite märkligt att censur är så populärt. Om en tråd modereras så är det en form av censur. Vem övervakar vad som modereras bort?
Quote from Fredric Lagerström on 19 November 2010, 11:50Ja, Thomas. Där tycker jag faktiskt att du har en riktigt bra poäng!
En sådan funktion skulle säker få iaf mej att tänka mej för lite extra.
Som sagt 10min sedan får man stå för det skrivna!
Ja, Thomas. Där tycker jag faktiskt att du har en riktigt bra poäng!
En sådan funktion skulle säker få iaf mej att tänka mej för lite extra.
Som sagt 10min sedan får man stå för det skrivna!
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 11:54...
...
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 16:39Anna, jag citerar bara de delar av inlägget som jag kommenterar. Övriga har säkert redan observerat vad du skrev, första gången.
Nej Anna, jag trivs ganska bra här på Funbeat, det är det bästa jag hittat vad gäller registrera sin träning och att diskuter
Anna, jag citerar bara de delar av inlägget som jag kommenterar. Övriga har säkert redan observerat vad du skrev, första gången.
Nej Anna, jag trivs ganska bra här på Funbeat, det är det bästa jag hittat vad gäller registrera sin träning och att diskuter
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 16:42Aadu, jag har stött på två olika typer. En har begränsning på 60 minuter, och den andra typen visar tiden det senast ändrades och hur många ggr (om det inte var inom några få minuter från inläggets första tidpunkt). Båda funkar bra, men tyvärr är det som
Aadu, jag har stött på två olika typer. En har begränsning på 60 minuter, och den andra typen visar tiden det senast ändrades och hur många ggr (om det inte var inom några få minuter från inläggets första tidpunkt). Båda funkar bra, men tyvärr är det som
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 16:45Jag skrev inte att du ska hitta ett annat forum.
Läs om mitt senaste inlägg i denna tråden så kanske du förstår vad jag menar. Jag kan citera mig själv igen om du vill.
Jag skrev inte att du ska hitta ett annat forum.
Läs om mitt senaste inlägg i denna tråden så kanske du förstår vad jag menar. Jag kan citera mig själv igen om du vill.