Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSpärra diskussioner
You need to log in to create posts and topics.

Tja Magnus. Det här med att kunna redigera inlägg. Tanken bara
slog mej förut. Så värst stort issue tycker jag nog inte att det är egentligen. Inget trådstarts issue för mej iaf. Om nu Funbeat är lite unikt på det viset med så kanske det kan få vara så.

...

Är det ett skånskt "Hu" så vet jag inte precis vad som skulle vara ett frågetecken?

Det är de facto tokroligt när någon ger sig på att diskutera något som är helt nytt för dem. Vare sig det handlar om en genomsnittlig person som kliver in hos NASA eller på Funbeat och genast ger sig på att föreslå påhittade förbättringar så är det utslag

Jag tycker att Åke har kommit in som en frisk fläkt i diskussionen. Fortsätt med det. Nyanända här har vi alla varit.

Det kan kanske vara värt att återigen påpeka att Funbeats forum är modererat. Jag har nyligen sett Olle stänga två trådar. Så diskussion

Ja, absolut Mikael(a). Nyanlända har nya ogrumlade ögon och ser det erfarenheten inte längre ser. De flesta skriver under på en förbättring men en förändring kan kännas jobbig.

Nyanlända som kommer med nya förslag är toppen. Att komma med ungefär samma gamla förslag som relativt ofta avhandlas känns mest...segt.
Det gör inget att kolla upp saker innan man med iver ger sig på dem, en enkel ökning, en fråga eller en gnutta förmåga

Andreas, inget är så bra att det inte går att göra bättre. Funbeat blir bara bättre och bättre med tiden. 🙂

...

Mikael, skulle du kunna utveckla vilka två trådar som stängts? I PM om du inte vill här.