Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:47Två trådar med grova personangrepp. Jag avstår från att nämna namn. Här tror jag att Olle resonerade så att gränsen till brottsrubriceringen "trakasseri" inte låg långt bort.
Två trådar med grova personangrepp. Jag avstår från att nämna namn. Här tror jag att Olle resonerade så att gränsen till brottsrubriceringen "trakasseri" inte låg långt bort.
Quote from Fredric Lagerström on 19 November 2010, 20:56Jag vill bara slå fast att det kanske ändå skulle finnas en poäng med att inte kunna redigera inlägg i efterhand. Vi skulle faktiskt slippa snacket om att "det där har du ändrat i efterhand" osv. Ungefär som när man spelar kort: "lagt kort ligger".
Jag vill bara slå fast att det kanske ändå skulle finnas en poäng med att inte kunna redigera inlägg i efterhand. Vi skulle faktiskt slippa snacket om att "det där har du ändrat i efterhand" osv. Ungefär som när man spelar kort: "lagt kort ligger".
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:01Aadu, har aldrig sett det som ett stort problem, ändringar i de forum som tillåter är nästan uteslutande av typen stavfel, enkla förtydligande eller saker som man lägger till när frågan besvaras etc.
Visst jag har sett change-wars här som i andra forum,
Aadu, har aldrig sett det som ett stort problem, ändringar i de forum som tillåter är nästan uteslutande av typen stavfel, enkla förtydligande eller saker som man lägger till när frågan besvaras etc.
Visst jag har sett change-wars här som i andra forum,
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:04Åke: det här var ju intressant. Det var Christer som bad dig kolla läget och se hur saker och ting funkar innan du försöker förbättra (sedan att jag håller med om att detta är en god praktik är en helt annan sak). Och det var Maria som ville spärra i en m
Åke: det här var ju intressant. Det var Christer som bad dig kolla läget och se hur saker och ting funkar innan du försöker förbättra (sedan att jag håller med om att detta är en god praktik är en helt annan sak). Och det var Maria som ville spärra i en m
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:07Det går att lägga till i ett nytt inlägg men det är kanske för vettigt?
Det går att lägga till i ett nytt inlägg men det är kanske för vettigt?
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:08...
...
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:08Anna: Nej, eftersom du inte sa det, så... Att du vill ha fackgrupperna omodererade rimmar illa med att du själv modererar dina egna trådar ibland.
Anna: Nej, eftersom du inte sa det, så... Att du vill ha fackgrupperna omodererade rimmar illa med att du själv modererar dina egna trådar ibland.
Quote from Fredric Lagerström on 19 November 2010, 21:10Om jag tex skriver: Det ska bli kul att springa Göteborg Marathon i Maj.
Vän av ordning skriver snabbt: Du Aadu, det handlar nog om en halvmara där.
Jag svarar: Ja just det, jag hade fel.
Finns inget egentligt skäl till att jag ska kunna gå upp och red
Om jag tex skriver: Det ska bli kul att springa Göteborg Marathon i Maj.
Vän av ordning skriver snabbt: Du Aadu, det handlar nog om en halvmara där.
Jag svarar: Ja just det, jag hade fel.
Finns inget egentligt skäl till att jag ska kunna gå upp och red
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:11Nä Magnus, du vill inte förstå. Jag tackar för mig i denna diskussion, jag har sagt min åsikt, jag tror alla fattade utom du. Men sådant är livet, jag kan leva med att du inte förstår min poäng.
Nä Magnus, du vill inte förstå. Jag tackar för mig i denna diskussion, jag har sagt min åsikt, jag tror alla fattade utom du. Men sådant är livet, jag kan leva med att du inte förstår min poäng.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:14Hur "modererar" man sina trådar om man inte är admin och spärrar tråden?
Hur "modererar" man sina trådar om man inte är admin och spärrar tråden?