Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 16:46Att korrigera stavfel är en sak men att ändra sina inlägg för att ramminnet blir fullt är en helt annan sak.
Då bör netetiketten tydligt markeras med att Edit har ändrat eller lagt till.
Att korrigera stavfel är en sak men att ändra sina inlägg för att ramminnet blir fullt är en helt annan sak.
Då bör netetiketten tydligt markeras med att Edit har ändrat eller lagt till.
Quote from Fredric Lagerström on 19 November 2010, 16:52I verkliga livet fungerar det ju så att om jag säger nåt olämpligt så får jag stå för det. Om jag ångrar mej får jag be om ursäkt eller förklara vad jag egentligen menade osv. Likadant är det ju med ett mail som
jag sänt.Absurt egentligen att jag kan g
I verkliga livet fungerar det ju så att om jag säger nåt olämpligt så får jag stå för det. Om jag ångrar mej får jag be om ursäkt eller förklara vad jag egentligen menade osv. Likadant är det ju med ett mail som
jag sänt.
Absurt egentligen att jag kan g
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 16:56Det är intressant att en del som kräver "deras version" av nätetikett har helt missat dessa fundamentala tankar i deras eget samkväm på forumet.
Men är ramminnet litet, så är det.
Det är intressant att en del som kräver "deras version" av nätetikett har helt missat dessa fundamentala tankar i deras eget samkväm på forumet.
Men är ramminnet litet, så är det.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 18:06Aadu, det är mycket ovanligt bland forum att man kan editera gamla inlägg utan att det i alla fall syns. Jag vet inte varför Olle har gjort det så. Mitt tips till dig är att föreslå det i en separat tråd, så att det syns tydligt.
Aadu, det är mycket ovanligt bland forum att man kan editera gamla inlägg utan att det i alla fall syns. Jag vet inte varför Olle har gjort det så. Mitt tips till dig är att föreslå det i en separat tråd, så att det syns tydligt.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 18:08Anna, vad menade du då? Försök vara övertydlig. 🙂
Anna, vad menade du då? Försök vara övertydlig. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 18:16Ok, jag börjar med att citera mig själv:
"Om alla forum vore modererade skulle det inte finnas något forum där vi som gillar omodererade forum trivs. Sådeles skulle kunskapsinnehållet på internet minska drastiskt (nåja...). Alla skulle förlora på det."O
Ok, jag börjar med att citera mig själv:
"Om alla forum vore modererade skulle det inte finnas något forum där vi som gillar omodererade forum trivs. Sådeles skulle kunskapsinnehållet på internet minska drastiskt (nåja...). Alla skulle förlora på det."
O
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 18:36Nu började grannarna kolla.....
Råkade via spontanreaktion försöka starta "vågen" här i soffan.
Nu började grannarna kolla.....
Råkade via spontanreaktion försöka starta "vågen" här i soffan.
Quote from Elias Engqvist on 19 November 2010, 18:45Anna: +42 minst
Anna: +42 minst
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 19:29Men Anna, det finns förtinurton grupper som handlar om prat och annat. Du får ha dina prat-grupper i fred, jag lovar. 🙂
Du får gärna starta trådar som du pratar hur mycket du vill i också. Varför tror du detta kommer försvinna, kommer ingen vilja skri
Men Anna, det finns förtinurton grupper som handlar om prat och annat. Du får ha dina prat-grupper i fred, jag lovar. 🙂
Du får gärna starta trådar som du pratar hur mycket du vill i också. Varför tror du detta kommer försvinna, kommer ingen vilja skri
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 19:51Det är Olles! Den som inte insett det är lite lost. Och han har inte skapat och format det på ett sätt som är dåligt eftersom det klår annat motstånd. Så till den grad att de som inte ens trivs här inte kan släppa det! Det är fasiken mer än plus i kanten!
Det är Olles! Den som inte insett det är lite lost. Och han har inte skapat och format det på ett sätt som är dåligt eftersom det klår annat motstånd. Så till den grad att de som inte ens trivs här inte kan släppa det! Det är fasiken mer än plus i kanten!