Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 23:30Om det hade varit implementerat enligt mitt förslag, ja. Om några andra vill fortsätta diskutera saken, så kan de då starta en ny tråd där de får hållas bäst de gitter. Och nej, jag ser inte det som ett problem.
Skulle du ha velat stänga tråden nu om du
Om det hade varit implementerat enligt mitt förslag, ja. Om några andra vill fortsätta diskutera saken, så kan de då starta en ny tråd där de får hållas bäst de gitter. Och nej, jag ser inte det som ett problem.
Skulle du ha velat stänga tråden nu om du
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 23:35De som markerat denna tråd som ointressant störs inte av det senaste jiddret här, men skulle göra det om det dök upp 20 nya trådar i ämnet.
De som markerat denna tråd som ointressant störs inte av det senaste jiddret här, men skulle göra det om det dök upp 20 nya trådar i ämnet.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 23:45...
...
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 06:11Jag är admin i flera grupper och får allldrig några PM om att låsa trådar.
Det måste innebära att jag har ovanligt välbalanserade gruppmedlemmar som inte sitter och ändrar sina inlägg utan står för vad de skriver.
Jag är admin i flera grupper och får allldrig några PM om att låsa trådar.
Det måste innebära att jag har ovanligt välbalanserade gruppmedlemmar som inte sitter och ändrar sina inlägg utan står för vad de skriver.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 06:18Bohlin: Eller... så behöver du inte bli mer invecklad. *hepp!*
Bohlin: Eller... så behöver du inte bli mer invecklad. *hepp!*
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 07:06Magnus: nej, jag skulle inte stänga tråden, det finns en utmärkt knapp för självmoderering som heter "markera som ointressant".
Magnus: nej, jag skulle inte stänga tråden, det finns en utmärkt knapp för självmoderering som heter "markera som ointressant".
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 09:31Markera som ointressant är inte samma sak som att moderera en tråd. Det verkar vara en vanlig missuppfattning?
Exempel: Om det dyker upp en tråd som heter "LCHF eller VFF, vilket är bäst?" så markerar man den som ointressant. Om någon skriver "LCHF är bä
Markera som ointressant är inte samma sak som att moderera en tråd. Det verkar vara en vanlig missuppfattning?
Exempel: Om det dyker upp en tråd som heter "LCHF eller VFF, vilket är bäst?" så markerar man den som ointressant. Om någon skriver "LCHF är bä
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 09:47Jag vet vad moderering är, min poäng var att det inte behövs moderering i mina ögon och att jag inte skulle komma på tanken att moderera en tråd även om jag kunde (jag kan, jag är också gruppadministrator i en grupp). Tyckar jag det är ointressant så mark
Jag vet vad moderering är, min poäng var att det inte behövs moderering i mina ögon och att jag inte skulle komma på tanken att moderera en tråd även om jag kunde (jag kan, jag är också gruppadministrator i en grupp). Tyckar jag det är ointressant så mark
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 09:55Anna verkar klok.
Anna verkar klok.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 10:15(Saknar citera-funktion)
"Tycker jag att tråden går år fel håll skriver jag att jag vill komma tillbaka till ursprungsämnet så att jag får svar på min faktiskta fråga."
Jo, och precis det är moderering. Genom att du är TS så anser du dig hafriheten att
(Saknar citera-funktion)
"Tycker jag att tråden går år fel håll skriver jag att jag vill komma tillbaka till ursprungsämnet så att jag får svar på min faktiskta fråga."
Jo, och precis det är moderering. Genom att du är TS så anser du dig hafriheten att