Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 13:15Jenny, från början räknad Funbeat alltid om distansen via google maps, men till slut ändrade Olle det till att läsa in från klockan. Verkar som om den ändringen inte blev fullständigt konsekvent införd.
Jenny, från början räknad Funbeat alltid om distansen via google maps, men till slut ändrade Olle det till att läsa in från klockan. Verkar som om den ändringen inte blev fullständigt konsekvent införd.
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 13:41Jag vill att det finkar som med intervallerna, först om jag blankar ut sträcka så summeras intervallernas sträcka (om jag gör något i intevallerna)
Jag vill alltså att ny sträcka från kartan bara hämtas om jag aktivt blankar ut den sträcka som står där!
Jag vill att det finkar som med intervallerna, först om jag blankar ut sträcka så summeras intervallernas sträcka (om jag gör något i intevallerna)
Jag vill alltså att ny sträcka från kartan bara hämtas om jag aktivt blankar ut den sträcka som står där!
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 13:45Aha, tack, Magnus! Ja, det verkar som att det blev en blandning av två olika lösningar.
Jag tänker mig att man kanske vill känna ännu mer kontroll med en klickbar knapp "räkna om" eller något liknande när man har ändrat i värdena. Jag vill inte sitta och
Aha, tack, Magnus! Ja, det verkar som att det blev en blandning av två olika lösningar.
Jag tänker mig att man kanske vill känna ännu mer kontroll med en klickbar knapp "räkna om" eller något liknande när man har ändrat i värdena. Jag vill inte sitta och
Quote from Elias Engqvist on 31 January 2014, 14:49Ja, jag ser nu att uträkningen av sträckan görs direkt då programmet går in i "edit mode". Det som definitivt är fel ar ju att uträkningen dessutom skrivs in i distans-fältet!
Sen ser jag också att några här blandar ihop intervall-siffrorna med själva gr
Ja, jag ser nu att uträkningen av sträckan görs direkt då programmet går in i "edit mode". Det som definitivt är fel ar ju att uträkningen dessutom skrivs in i distans-fältet!
Sen ser jag också att några här blandar ihop intervall-siffrorna med själva gr
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 22:24Om det var mig du menade Christer så har jag inte blandat ihop dem, jag ville bara ha samma funktionalitet om jag har ett gps-spår i passet som jag får ifall det inte finns ett gps-spår. Dvs det är först om jag tömmer Sträcka som jag vill att den uppdater
Om det var mig du menade Christer så har jag inte blandat ihop dem, jag ville bara ha samma funktionalitet om jag har ett gps-spår i passet som jag får ifall det inte finns ett gps-spår. Dvs det är först om jag tömmer Sträcka som jag vill att den uppdater