Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 22:42För mig är det definitivt bättre och enklare att tappa några kilon på mig själv. Om man är 95 kg och har nästan bara muskler är det nog svårare.
David: Men inte delar vi upp våra olika grupper i utväxling utan färg på cykel!!!
För mig är det definitivt bättre och enklare att tappa några kilon på mig själv. Om man är 95 kg och har nästan bara muskler är det nog svårare.
David: Men inte delar vi upp våra olika grupper i utväxling utan färg på cykel!!!
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 22:44Men detta är cykel utan åldersdiskriminering.
Klart du ska köra i + 29-gruppen. Du är ju närmare 45, AM.
Men detta är cykel utan åldersdiskriminering.
Klart du ska köra i + 29-gruppen. Du är ju närmare 45, AM.
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 22:45Tack Raymond. Det va de där 0,2 jag undrade om. Tänkte att det nog va så.
Ang. ramvikten så har jag nog läst helt fel då för den är ju aluminium. Läste slarvigt och tänkte inte innan jag skrev.
Tack Raymond. Det va de där 0,2 jag undrade om. Tänkte att det nog va så.
Ang. ramvikten så har jag nog läst helt fel då för den är ju aluminium. Läste slarvigt och tänkte inte innan jag skrev.
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 22:46Kör i gul och svart gruppen. Ber om ursäckt på förhand för den biologiska massa som sitter på den.
Kör i gul och svart gruppen. Ber om ursäckt på förhand för den biologiska massa som sitter på den.
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 22:49Crash-Bike-Dummies gruppen!
Crash-Bike-Dummies gruppen!
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 22:52Haha, ja precis, å jag är först!!
Haha, ja precis, å jag är först!!
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 22:57Min hoj väger, i sin mest avskalade skepnad, dock inklusive pedaler, alldeles på pricken 10 kg. Det går hyfsat snabbt ändå... 😉
Med flaskställ, cykeldator, liten sadelväska med reservslang, däckavtagare och ett par sexkantsnycklar, pump, och en liten ba
Min hoj väger, i sin mest avskalade skepnad, dock inklusive pedaler, alldeles på pricken 10 kg. Det går hyfsat snabbt ändå... 😉
Med flaskställ, cykeldator, liten sadelväska med reservslang, däckavtagare och ett par sexkantsnycklar, pump, och en liten ba
Quote from Emma Sjöberg on 23 April 2008, 10:01Hmm...va sa han nu då den där mannen med sju vinster i TdF? It´s not about the bike...
Man ska ju liksförbenat trama runt själv jue!
Helt klart blir det roligare att cykla med en bättre/lättare cykel! Jag bytte från 13 kg till 8, 52 till 49, sora till
Hmm...va sa han nu då den där mannen med sju vinster i TdF? It´s not about the bike...
Man ska ju liksförbenat trama runt själv jue!
Helt klart blir det roligare att cykla med en bättre/lättare cykel! Jag bytte från 13 kg till 8, 52 till 49, sora till
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 16:17Fan, nu måste jag hem och väga min cykel, tom och street-ready...
Fan, nu måste jag hem och väga min cykel, tom och street-ready...
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 16:19Oavsett hur tung cykel man har så skall den vara först över linjen.
Oavsett hur tung cykel man har så skall den vara först över linjen.