Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 22:19Appropå att brösten blir större innan mens... Jag har fasiken inte råd att köpa bh:ar i flera olika storlekar både för vardag och träning. På det sättet verkar ju Enell vara ganska bra, att den tar flera kupstorlekar i samma?
Appropå att brösten blir större innan mens... Jag har fasiken inte råd att köpa bh:ar i flera olika storlekar både för vardag och träning. På det sättet verkar ju Enell vara ganska bra, att den tar flera kupstorlekar i samma?
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 22:47Nja, den skulle ju inte vara så bra om den också rymde min "andra" storlek. Och jag håller med, har inte medvetet köpt olika bh-storlekar, men olika modeller sitter ju olika tajt, och med åren har jag lyckats samla på mig ett gäng - varav tre är bra, och
Nja, den skulle ju inte vara så bra om den också rymde min "andra" storlek. Och jag håller med, har inte medvetet köpt olika bh-storlekar, men olika modeller sitter ju olika tajt, och med åren har jag lyckats samla på mig ett gäng - varav tre är bra, och
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 11:33Jag har en s.k. sporttop från change, lite dyrt tycker jag ( 400 kr) men den enda som funkar än så länge.... håller in allt som brödlimpa... problemmet är att bh är ju 65E, ska nog prova shock absorber...
probelmmet som jag har sett med andra bhar typ Cas
Jag har en s.k. sporttop från change, lite dyrt tycker jag ( 400 kr) men den enda som funkar än så länge.... håller in allt som brödlimpa... problemmet är att bh är ju 65E, ska nog prova shock absorber...
probelmmet som jag har sett med andra bhar typ Cas
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 12:40400 kr var ju billigt...
400 kr var ju billigt...
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 13:24http://www.runnersstore.se/Main/Articles.asp?ArtGrp=140&ArticleId=5227&hgid=1&articlename=Shock+Absorber+B5044+RUN&Page=3&SortFilter=&PriceType=
Riktigt bra, säljer mängder av den här modellen!
Riktigt bra, säljer mängder av den här modellen!
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 13:36Tack Jonas för länken 🙂
Maria - 400kr "billigt" är väl relativt 🙂 när man läger ner en hel del $$ på sportutrsutning, många bäckar små 😉
Trevlig helg allihopa!
Tack Jonas för länken 🙂
Maria - 400kr "billigt" är väl relativt 🙂 när man läger ner en hel del $$ på sportutrsutning, många bäckar små 😉
Trevlig helg allihopa!
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 14:59400 är billigt om implantaten kostar 25000.
400 är billigt om implantaten kostar 25000.
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 15:01hmmm fel forum ? 🙂
hmmm fel forum ? 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 18:10Idag kom Enell med posten! (H:) Här ska provspringas!
Idag kom Enell med posten! (H:) Här ska provspringas!
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 12:50återkoppla gärna med bedöming Jona!
återkoppla gärna med bedöming Jona!