Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSportbehå för stora tuttar?
You need to log in to create posts and topics.

Jag vet inte vilka butiker som säljer dem men kolla med Stadium eller en löpbutik nära dig. Jag hittade som sagt mina i en underklädesaffär.

Sylvia :D. Mitt problem är inte utseendet av en brödlimpa utan att det känns obekvämt att platta. Eller rättare sagt, det kändes så med större bröst. Nu när jag har 60-70 B-A är detta inte längre något problem. Nu kör jag linnen med inbyggd bh och nästan

🙂

Ja, det blir väl kanske liknande det Rasmus pratade - om lindade bröst? Ah, jag har aldrig tänkt på hur de känns. Bara att de aldrig känns när jag tränar. Förutom vid den tiden på månaden. Då är det inte kul alls! (#)

Jag kom just på att jag har två stycken bra begagnade Enell i storlek 1 som bara ligger till ingen nytta (jag har fått gå upp till storlek 2). Om någon är intresserad av en begagnad för att prova om det är något att ha kan jag sälja dem för en hundring st

Då har händige herrn möjlighet?

Händige herrn skulle faktiskt kunna få en gratis om han vill provsy litet!

Det är ju en hel vetenskap det där med BH-storlekar. Jag är absolut inte välrustad men har likväl 75C i tränings-bh. Jag är ganska bred alltså över tuttarna trots att dom inte har så stor volym. I vanlig bh är det ju hopplöst att gissa - jag kan absolut I

Shock absorber run. Suverän.

Jag tycker inte alls att det är svårt att knäppa Shock Absorber Run. Ta på den som en vanlig behå (dvs knäpp understa spännet) och sedan när axelbanden är på plats sticker man händerna bakom nacken och knäpper det översta spännet. Jag tror inte jag har o

Har just använt Evas behå. Den var toppen kan jag meddela. En enell alltså. Jag har också en shockabsorber D+ som håller allt på plats, men ger strutiga bröst. Har också en sån där Hogengard, som funkar väldigt bra när brösten blir lite större innan mens,