Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSportbehå för stora tuttar?
You need to log in to create posts and topics.

Rasmus.

Nu är det ju väldigt sällan bara en enkel rem baktill på en sportbehå, de ser oftast inte ut som en vanlig behå bak.

Och varför sy in en behå när det finns sådana som passar från början? För även om det är lite svårare att hitta rätt storlek o

Hur funkar det om man lindar då? Borde inte det hålla dem på plats ordentligt?

Varför så intresserad av bhåar - fatta att du inte fattar!
Det är en stor grej för oss med större byst, men orka hålla på att förklara det för en som inte har någon!

Skulle aldrig lägga 500 kr eller mer på ett plagg som inte passar, särskilt när man vet hur stor risken är för att det ska skava någonstans. Att ändra en sport-behå som är nyköpt skulle jag inte ens tänka på. Använder Shock-Absorber, den är suverän till o

Ok, lilltuttan måste få säga nåt här för hon har faktiskt haft C-D-kupa en gång i tiden och sytt i miljoner bh:ar.

Det funkar till nöds att göra som du föreslår Rasmus men det blir aldrig riktigt bra om man inte har en riktigt dyr overlock-maskin och bh

Ingen som har någon till övers så han får träna lite syslöjd?

AM R:
Du skrev i en tråd för flera år sedan om bhar som omvandlar bröna till en limpa - tänker på det varje gång jag använder en nödinköpt sportbh (Change) som har dom tendenserna!

Alla postar sina o-passande bh:ar för ändring till Rasmus?

Usch ja Mik. Jag slängde den bh:n. Eller, jag lade den i Myrornas återvinning så nu går det väl runt nån stackare med limpa. *ångest*

Rasmus, tack för att du gav mig nåt att fundera på under dagens långpass (t+)
Jo, det skulle nog kunna gå att linda brösten men för den som inte har en personlig påkläderska så tror jag att det är svårt eller tom omöjligt att få till den rätta stadighete