Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 19:10Tack Eva, det är bra att du håller koll på mig!
Men visst har Ava och hennes dotter den andra modellen? Den som är lite nättare? Min är som en täckjacka! 😀
Tack Eva, det är bra att du håller koll på mig!
Men visst har Ava och hennes dotter den andra modellen? Den som är lite nättare? Min är som en täckjacka! 😀
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 19:34Nej, de har precis samma. Men mindre storlek än vad både du och jag har! 🙂
Nej, de har precis samma. Men mindre storlek än vad både du och jag har! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 19:41Här var det livat, ser att även några killar gett sig in i diskussionen och till er så kan jag säga att nej, det är inte bara att sy in eller köpa den storleken man brukar ha på nätet eller liknande, i alla fall inte om man har bröst modell större och är
Här var det livat, ser att även några killar gett sig in i diskussionen och till er så kan jag säga att nej, det är inte bara att sy in eller köpa den storleken man brukar ha på nätet eller liknande, i alla fall inte om man har bröst modell större och är
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 22:16Njae, jag tror inte riktigt jag förstår frågan.
Ingen som kan lägga upp en bild?...nej, jag är inte helt seriös.
Njae, jag tror inte riktigt jag förstår frågan.
Ingen som kan lägga upp en bild?
...nej, jag är inte helt seriös.
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 22:51Alltså den här Enell låter som svaret på mina böner. Så fort jag får lön blir det en beställning!
Alltså den här Enell låter som svaret på mina böner. Så fort jag får lön blir det en beställning!
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 23:07Rasmus: din fråga är berättigad, det tog mig många år innan jag fattade bh-storlekar. 😉
75B. 75 = 75cm omfång under bröstet. Bokstaven står för differensen mellan omfånget under bröstet och bröstomfånget.
A= 12,5 cm
B= 15 cm
C= 17,5 cm
Med andra ord ha
Rasmus: din fråga är berättigad, det tog mig många år innan jag fattade bh-storlekar. 😉
75B. 75 = 75cm omfång under bröstet. Bokstaven står för differensen mellan omfånget under bröstet och bröstomfånget.
A= 12,5 cm
B= 15 cm
C= 17,5 cm
Med andra ord ha
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 23:25Ja, jag vet hur storlekarna funkar (dvs inte alls). Man borde separera kupstorleken från omkretsen. B skulle då alltid motsvara samma volym. 75 skulle alltid innebära enbart att den passar där omkretsen under är 75 cm, oavsett kupvolym.
Det jag menade va
Ja, jag vet hur storlekarna funkar (dvs inte alls). Man borde separera kupstorleken från omkretsen. B skulle då alltid motsvara samma volym. 75 skulle alltid innebära enbart att den passar där omkretsen under är 75 cm, oavsett kupvolym.
Det jag menade va
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 23:28Rasmus: jag förstår. DOck är jag väldigt tveksam till att sy i en sport-bh just pga risken för eventuellt skav. Även om man lägger vecken utåt. Belastningen på en sport-bh, speciellt om man har stor byst, är hög. Det behövs lite kunskap om stygn, trådar o
Rasmus: jag förstår. DOck är jag väldigt tveksam till att sy i en sport-bh just pga risken för eventuellt skav. Även om man lägger vecken utåt. Belastningen på en sport-bh, speciellt om man har stor byst, är hög. Det behövs lite kunskap om stygn, trådar o
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 10:29Sömmar på banden är inget att stå efter, beror lite på hur de är konstruerade. Mina Shock-Absorbers har ett spänne nedanför armhålan, som börjar kännas efter längre pass, och även sömmar på band som ska trycka relativt hårt runt bröstet eller på axlarna k
Sömmar på banden är inget att stå efter, beror lite på hur de är konstruerade. Mina Shock-Absorbers har ett spänne nedanför armhålan, som börjar kännas efter längre pass, och även sömmar på band som ska trycka relativt hårt runt bröstet eller på axlarna k
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 12:02Angående att sy in en bh. Bad idea. Det är inte direkt som att sy in ett par brallor. En bh består av väldigt många mönsterdelar och för att passformen ska bli rätt så måste man förminska på precis rätt ställe, det är liksom inte bara att klippa dän nån c
Angående att sy in en bh. Bad idea. Det är inte direkt som att sy in ett par brallor. En bh består av väldigt många mönsterdelar och för att passformen ska bli rätt så måste man förminska på precis rätt ställe, det är liksom inte bara att klippa dän nån c