Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSportbehå för stora tuttar?
You need to log in to create posts and topics.

Får jag göra det bekvämt för mig och fråga om någon av de bh:ar ni tipsat om är med knäppning (tänkte; så slipper jag klicka på alla länkar *s*)? Har pg.a smärtproblematik svårt att ha sport-bh:ar som man trär över huvudet, vilket är synd eftersom de ofta

Jag kör med "shock absorber" där det även är ett knäppe mellan axelbanden som kan vara svårt att knäppa men den är toppen för löpning och F&S i mitt tycke.

Hogengard är med knäppning. Mina favoritbehår i nuläget, har några shockabsorber, men de använder jag mest till att cykla och åka skidor, till löpning är H-gard den som gäller för snabba eller långa pass.

David, tro mig, INGEN vettig människa köper en be

Lingling, jag har minsann köpt mängder med behåar och korsetter (till belåtenhet) utan att prova.
Man får väl ha lite "hand-minne". 😉

Sedan är det iofs skillnad på såna man räknar med åker av igen inom två timmar, och vardagsgrejer man har på sig under hård träning eller i sisådär 16 timmar 😉

De flesta klarar inte av att köpa åt någon annan fråga de som jobbar på twilfit eller andra a

Vad är det för fel på storlek 36? Det brukar ju vara precis lagom.

Korsetten stannar förresten på, man kommer ju åt ändå under hårdträningen.

Stl 36 ... Högstadiet eller gymnasiet? Jag minns inte ... (H)

Lingis, nu var tanken att prova i en affär och sedan köpa på nätet, för att man troligtvis är dumsnål!?

Nej jag är inte förtjust i det beteendet heller, men provar gör man ... för mig är det iaf rätt självklart att ha ett par stycken sportbehåar, så att betala för hjälpen med att prova ut den första kan man ta igen när man köper nästa, om man gillade den, ö

Det finns bara en behå jag kan ha överhuvudtaget. Det är ful och går bara att beställa från utlandet. Och pulsen är uppe i 120 när man fått på sig den. Men det är den enda behå jag kan ha när jag springer utan att ens tänka på brösten. Den är stor, tjock