Quote from Funbeat user on 27 December 2011, 20:04Har en Stayin-place och en Champion, Champion är jättebra till lättare träning som inte berör hoppning och så! Stayin-place behån är min favorit, men som många skrivit, gå in i en affär, testa olika sorter, hoppa runt lite i omklädningsrummet och fråga pe
Har en Stayin-place och en Champion, Champion är jättebra till lättare träning som inte berör hoppning och så! Stayin-place behån är min favorit, men som många skrivit, gå in i en affär, testa olika sorter, hoppa runt lite i omklädningsrummet och fråga pe
Quote from Funbeat user on 27 December 2011, 20:42Tack Sylvia, jag ska prova en sådan. 🙂
Tack Sylvia, jag ska prova en sådan. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 December 2011, 21:34Hm, jag har helt plötsligt och oväntat fått skav av mina BH:ar som jag har haft länge och väl. Båda modellerna. Kanske ska testa Casalls, den såg skön ut.
Och ja, det gör svinont i duschen! (#) (Jag har numera en hög förbrukning av bomullspads. funkar br
Hm, jag har helt plötsligt och oväntat fått skav av mina BH:ar som jag har haft länge och väl. Båda modellerna. Kanske ska testa Casalls, den såg skön ut.
Och ja, det gör svinont i duschen! (#) (Jag har numera en hög förbrukning av bomullspads. funkar br
Quote from Funbeat user on 27 December 2011, 21:48Tack alla ni för era svar!
Nu ska jag ställa om frågan. Vilken bh hade ni när ni sprang marathon och skavde den?
Tack alla ni för era svar!
Nu ska jag ställa om frågan. Vilken bh hade ni när ni sprang marathon och skavde den?
Quote from Catharina Brattlin on 27 December 2011, 22:03Anna, Du har kanske blivit grövre över rygg och/eller bröst sen Du köpte dem?
När jag körde 100pushups för nåt år sen märkte jag efter ett par månader att samma bh:ar satt tajtare.
Jag har sprungit marathon och över utan skav av Casall-bh:n.
F ö verka
Anna, Du har kanske blivit grövre över rygg och/eller bröst sen Du köpte dem?
När jag körde 100pushups för nåt år sen märkte jag efter ett par månader att samma bh:ar satt tajtare.
Jag har sprungit marathon och över utan skav av Casall-bh:n.
F ö verka
Quote from Funbeat user on 27 December 2011, 22:06Sylvia: jo, jag skyller själv på viktuppgång faktiskt, så lösningen är ju enkel.
I övrigt är jag väldigt ovan vid skav. Jag slängde en helt hopplös BH för ett tag sedan. Vi blev inte vänner i det långa loppet.
Sylvia: jo, jag skyller själv på viktuppgång faktiskt, så lösningen är ju enkel.
I övrigt är jag väldigt ovan vid skav. Jag slängde en helt hopplös BH för ett tag sedan. Vi blev inte vänner i det långa loppet.
Quote from Funbeat user on 27 December 2011, 22:24Shock absorber har många bra modeller tycker jag. 🙂
Shock absorber har många bra modeller tycker jag. 🙂
Quote from David Lagerberg on 27 December 2011, 23:59Jag har några av den modellen som Sylvia visar, men min absoluta favorit är den här: http://www.casall.com/sports-bra/sports-bras/high-performance-bra-b-cup.html
Den är helt suverän. Otroligt stadig, och brottarrygg med smart knäppning (jag har 65 runt o
Jag har några av den modellen som Sylvia visar, men min absoluta favorit är den här: http://www.casall.com/sports-bra/sports-bras/high-performance-bra-b-cup.html
Den är helt suverän. Otroligt stadig, och brottarrygg med smart knäppning (jag har 65 runt o
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 11:29Jag får också skav jättelätt. Har en Newbody som funkar ok med tanke på skavet funkar hyfsat att springa i och är lätt att få av. Min Casall sitter jättebra men är omöjlig att få av själv och rätt svår att få på om jag är svettig så den använder jag sälla
Jag får också skav jättelätt. Har en Newbody som funkar ok med tanke på skavet funkar hyfsat att springa i och är lätt att få av. Min Casall sitter jättebra men är omöjlig att få av själv och rätt svår att få på om jag är svettig så den använder jag sälla
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 13:51Jag gillar sportbhar som täcker bysten även på ovansidan. En del är för djupt urringade och då känns det bara som om man tryckt upp allt men inte förhindrar chockeffecten. Casall är bra men de har ingen kupstorlek. De fungerar men kanske finns det bättre?
Jag gillar sportbhar som täcker bysten även på ovansidan. En del är för djupt urringade och då känns det bara som om man tryckt upp allt men inte förhindrar chockeffecten. Casall är bra men de har ingen kupstorlek. De fungerar men kanske finns det bättre?