Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSportBH för löpning
You need to log in to create posts and topics.

Enell (L)

Hoppfull provade jag en Casall på intersport idag, en sån med mesh-rygg. Fungerade tyvärr inte alls. Har vanligtvis 75D men inte ens 70CD höll i brösten något vidare. Enell är bra men jag behöver nog byta upp mig en storlek för att få plats med pulsbandet

Jag använder Stadiums egna märke Soc, och för att undvika skav vänder jag behån ut och in. Jag är i och för sig ganska småbystad, har man fylligare behag kan jag tänka mig att den kanske inte ger tillräckligt stöd. Men för mig funkar den förträffligt bra!

Jag köpte en ny Shock absorber i dag som jag efter en testrunda varmt kan rekommendera. http://www.timarco.se/product.aspx?prod=90385c15-dfd0-43a0-be05-8fdab318318c

Den har två spännen i ryggen och eftersom den sitter så tight var det lite trixigt att få

Är det någon med mindre byst som har en bra bh? Om allt ska sitta på plats på mig så tycker jag bhbandet sitter åt för hårt, trots att jag har minsta kupstorleken. De jag har testat som är minst dåliga är Champion T-back sports bra och Nike dri-fit runnin

Jag har en tri-action (triumph tror jag) som jag tycker är bra. Stl 70D. Den har knäppen i ryggen och har aldrig gett mig skav - sprungit både marathon och halvmara med den. Ger bra stöd. Jag provade en shock-absorber också men tyckte axelbanden satt kons

Jag tycker New Body s funkar bäst om man har liten byst....har provat många genom åren men fastnat nu för newbodys....de är ingen kupstorlek utan snarare xs,s,m,l,xl och de passar bra om man har liten byst!

Jag kör med Shock Absorber och har flera olika modeller men Run är min absoluta favvis eftersom det skumpar så lite då. Har ca 75E i vanliga BH:ar. Jag har aldrig upplevt några skavsår men har inte vågag mig på någon mara... 😉 För min del funkar inte såd

Sådär, nu äger jag en Casall Multisport Bra. När jag kände på sömmar och jämförde med andra var casalls mycket mjukare. Får se hur den känns vid löpning (ska bara bli friskt först 😉 ).

jag springer mycket och de behåar som hållit bäst (både i känsla och kvalitet) är New Bodys. inga skavande sömmar, ingen kvävningskänsla, billig dessutom. kan tänka mig att de inte är så bra för större byst men för mig är de deluxe! har en Nike med, helt