Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSportBH för löpning
You need to log in to create posts and topics.

http://www.stadium.se/sport/traning/loparklader/056356/soc-sports-bra

Soc från Stadium är de enda sporttoppar jag tränar i.
Aldrig skavt, 7maror sprugna i dem.....

Jag kör på hm:s träningsbh och tycker de fungerar alldeles utmärkt. Nu springer jag inte så mycket längre sträckor och kör mycket gympass och sådant också. men jag tycker verkligen den håller mottet. billig också 🙂

Ok, här kommer utslagsfrågan:

Av alla dessa BHar som provats av alla (och gärna de med större bröst), är det nån som har testat hur de håller behagen på plats i vått tillstånd?

Jag kom att tänka på det idag när jag sprang från gymmet att regn- och svett

Det är inte så att den är för gammal? Ffa stretchtyger åldras ju.

Jag hade nog satsat på en ny, och med "stadigare" front än dubbla stretchtyger. Den kommer ju visserligen suga mer vatten, men det finns mer material att stabilisera med. Jag kan teststuds

Jo, de är ganska gamla, men när de är torra är de jättebra fortfarande. Men det är inte förrän det senaste året jag börjat träna mig riktigt BLÖT! (både dyngsur-svettig och springa i alla väder) 😀

Innertyget stretchar inte, men jag skulle vilja testa nå

Ännu en röst på Shockabsorber. Jag har iofs bara sprungit halvmaror men har aldrig fått skavsår (men jag får sällan skav överhuvudtaget). Jag tror också att det är ganska individuellt, liten byst/stor byst osv. Bästa tipset är att prova igenom sortimentet

Ännu en röst på Shock absorber run från en storbystad löpare. Shock absorber är väldigt bekväm! Lite omständig att ta av och på, men det är den värd! Har inte testat den genomblöt. Enda nackdelen är att pulsbandet för Garmin forerunner inte sitter riktigt

Anna Blom; låter som att du ska köra Ö till Ö! Wow och lycka till.

Frågan du adderade till undersökningen är av yttersta vikt. Hur bh:n funkar i vått tillstånd. Viktigt!

Nu har jag provat en gammal bh som jag rotade fram från träningsklädsamlingen. En E

Anna: Jag har simmat och därefter cyklat i StayInPlace Supersport. Det funkade helt ok. Men det kräver nog empiriska studier för att se hur den funkar att springa i efteråt.

Jag tror jag ska prova de två som har spänne eftersom de andra är så himla jobbiga att komma ur när man är helt slut i armarna! Om spännet inte är för klumpigt och hindrar sit-ups.
Det verkar bli Casall High Performance och Shockabsorber Running. (HAHAHA