Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSpråk på Funbeat
You need to log in to create posts and topics.

Vad står det i drop-down menyn nere till höger? 🙂

English.

Vilket språk är själva webbläsaren på, eller egentligen, vilket språk är den inställld på att ladda sidor default för (content-negotiation)?

Är sidan på Engelska även innan du har loggat in igen?

Har du verkligen slängt alla kakor har servern ingenting

Ok, bit för bit nu här va, lungt och vackert 😉

Jag har hittills inte loggat ut/in, jag har inte rensat cache eller cookies (jag tänkte vänta på att någon ber mig göra det) och var hittar jag browserns standardspråk?

Igår testade jag att manuellt ändra

Utan att veta, antar jag att språkinställningen ligger antingen som en persistent inställning i dina profilinställningar på funbeat, eller som en sessionsvariabel för den session som utgör din nuvarande inloggning.

Slänger du cookies == sessionen så bör

Ouch, jag kan inte logga ut. Jag har ett litet program installerat som flyttar på logout-knappen. Men sedan funbeats facelift så har knappen helt enkelt försvunnit. 😉

Intressant. DENNA gången funkade det att tömma cachen och radera cookies (vilket även gjorde att jag loggades ut.) 😉

Funbeat är på svenska igen 🙂

Jag var lite otydlig. Du behövde inte logga ut innan. Dödar du sessionen tappar du även den inloggning som är associerad med den.

*skrattar* intressant att installera en "feature" som tar bort logga ut länken... 😉

nja, ursprungsidén var att flytta på den, så man inte råkar logga ut, men sedan blev det fel i uppgraderingen. men jag saknar den inte!