Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 20:59Jag har hittills bara haft svenska ikryssat, men prövade att slå på båda för att testa teorin att det kan ha att göra med om man följer länkar in i det enkelskspråkiga datat. Men jag har inte hittat något sådant ännu :D.
Jag har hittills bara haft svenska ikryssat, men prövade att slå på båda för att testa teorin att det kan ha att göra med om man följer länkar in i det enkelskspråkiga datat. Men jag har inte hittat något sådant ännu :D.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 21:03Mig hände det ju när jag slog på datorn, om jag inte minns fel hade jag just flyttat på mig till ett annat land också. datorn hade alltså varit avstängd. Inga länkar inblandade (just då).
Mig hände det ju när jag slog på datorn, om jag inte minns fel hade jag just flyttat på mig till ett annat land också. datorn hade alltså varit avstängd. Inga länkar inblandade (just då).
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 22:04Den felbild jag fick stämmer bra med Bennus. Jag fick .net-sidan på min Opera-browser men inte med Firefox på samma dator vid samma tillfälle och på samma anslutning. Det borde utesluta IP-adressering, ISP-beroende, o.likn. som felorsak.
Den felbild jag fick stämmer bra med Bennus. Jag fick .net-sidan på min Opera-browser men inte med Firefox på samma dator vid samma tillfälle och på samma anslutning. Det borde utesluta IP-adressering, ISP-beroende, o.likn. som felorsak.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 22:12Skriver jag funbeat.net ----- skickas ----> www.funbeat.se
Skriver jag www.funbeat.net så öppnas .net så fint.
Skriver jag funbeat.net ----- skickas ----> http://www.funbeat.se
Skriver jag http://www.funbeat.net så öppnas .net så fint.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 22:43Det var ju lite inkonsekvent det...
Det var ju lite inkonsekvent det...
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 22:57När jag hade problem var det med Safari (som jag vanligtvis använder), provade med Firefox för att kolla och där var det inget problem.
När jag hade problem var det med Safari (som jag vanligtvis använder), provade med Firefox för att kolla och där var det inget problem.
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 08:20Lite kul: efter denna diskussion igår och lite testande på Chrome så redirectas plötsligt FF för mig idag. Jag drar igång Firebug för att se nätverkstrafiken men ser tyvärr av någon anledning inte själva huvud-requesten och omdirigeringen.
Jag rensar då a
Lite kul: efter denna diskussion igår och lite testande på Chrome så redirectas plötsligt FF för mig idag. Jag drar igång Firebug för att se nätverkstrafiken men ser tyvärr av någon anledning inte själva huvud-requesten och omdirigeringen.
Jag rensar då a
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 10:02Jag är också plötsligt på .net.... har inte tid att testa nu dock så jag låter det vara som det är för stunden.
Jag är också plötsligt på .net.... har inte tid att testa nu dock så jag låter det vara som det är för stunden.
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 11:53Där sade du nåt jag inte tänkt på Peter, man kanske måste rensa cookies för både funbeat.se och funbeat.net. Bara för att man rensar den ena rensas ju inte den andra (olika domäner).
Där sade du nåt jag inte tänkt på Peter, man kanske måste rensa cookies för både funbeat.se och funbeat.net. Bara för att man rensar den ena rensas ju inte den andra (olika domäner).
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 12:31Hm, jag rensar ju alla cookies om jag rensar. Jag är fortfarande på funbeat.net nu... Något ni vill jag ska testa?
Hm, jag rensar ju alla cookies om jag rensar. Jag är fortfarande på funbeat.net nu... Något ni vill jag ska testa?