Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 19:45Jaja, du fattade ju! 😉
Drop-down meny?
Jaja, du fattade ju! 😉
Drop-down meny?
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 19:45Skumt. Vad använder ni som haft problem för browser?
En teori kan ju vara att alla IP som inte kan lokalseras till sverige och som saknar cookie dirigeras om?
Men jag tror fortfarande på cookies eller redigerade historia/bokmärke men att ni av någon anle
Skumt. Vad använder ni som haft problem för browser?
En teori kan ju vara att alla IP som inte kan lokalseras till sverige och som saknar cookie dirigeras om?
Men jag tror fortfarande på cookies eller redigerade historia/bokmärke men att ni av någon anle
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 19:46Fattade och fattade, var tvungen att kolla nere i hörnet vad som faktiskt fanns där... (#)
Drop-down meny funkar!
Fattade och fattade, var tvungen att kolla nere i hörnet vad som faktiskt fanns där... (#)
Drop-down meny funkar!
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 19:47Jag utgår ifrån att jag testade alla browsers jag har installerade (IE, FF, Chrome)... men jag kom inte ihåg vad resultatet blev. Jag startade en tråd i min förtvivlan 😉 där står hela min felrapport 😀
Jag utgår ifrån att jag testade alla browsers jag har installerade (IE, FF, Chrome)... men jag kom inte ihåg vad resultatet blev. Jag startade en tråd i min förtvivlan 😉 där står hela min felrapport 😀
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 19:53Men då satt du på en utländsk IP-adress?
Men då satt du på en utländsk IP-adress?
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 19:56Japp, men det har jag gjort 99% av min funbeat-tid utan problem.
Japp, men det har jag gjort 99% av min funbeat-tid utan problem.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 19:57Hittade du min tråd? Om ja, vill du posta länken så jag kan kolla vad jag gjorde då?
Hittade du min tråd? Om ja, vill du posta länken så jag kan kolla vad jag gjorde då?
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 19:57Johan, inte i sessionen men väl i profilen.
Johan, inte i sessionen men väl i profilen.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 20:00Ren spekulation: språket sparas på servern (som sessionsdata), Anna hade ställt in svenska, men sessionen gick plötsligt ut och då byttes det till engelska (eftersom hon inte hade en svensk IP-adress)?
Men det är klart, det är andra här med IP från Sveri
Ren spekulation: språket sparas på servern (som sessionsdata), Anna hade ställt in svenska, men sessionen gick plötsligt ut och då byttes det till engelska (eftersom hon inte hade en svensk IP-adress)?
Men det är klart, det är andra här med IP från Sveri
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 20:04Hmm, sant, förmodligen i profilen. Men det kan ju cachas i sessionen också för att slippa ladda från profilen för varje sidvisning? (Möjligt, men kanske inte troligt).
Jag trodde det var den här tråden Anna! Var det i en annan tråd? (#)
Hmm, sant, förmodligen i profilen. Men det kan ju cachas i sessionen också för att slippa ladda från profilen för varje sidvisning? (Möjligt, men kanske inte troligt).
Jag trodde det var den här tråden Anna! Var det i en annan tråd? (#)