Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 20:11Nä, glöm det där med min IP-adress. Detta hände mig en gång och jag har hoppat mellan fransk och schweizisk IP-adress dagligen. (Inte heller resor till Japan, Italien, Tyskland, Sverige, England..... ja ni vattar... ändrade på språket, förutom EN gång.)
Nä, glöm det där med min IP-adress. Detta hände mig en gång och jag har hoppat mellan fransk och schweizisk IP-adress dagligen. (Inte heller resor till Japan, Italien, Tyskland, Sverige, England..... ja ni vattar... ändrade på språket, förutom EN gång.)
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 20:22Ok, men då kan vi kanske utesluta IP...
Många IP-adresser du har förresten!
Ok, men då kan vi kanske utesluta IP...
Många IP-adresser du har förresten!
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 20:35När jag fick felet hade jag FF och var "ständigt inloggad" sedan bra länge på den svenska sajten. Chrome däremot redirectade inte mig.
När jag fick felet hade jag FF och var "ständigt inloggad" sedan bra länge på den svenska sajten. Chrome däremot redirectade inte mig.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 20:38Jag har inte så många, jag har bara rest lite för mycket (#)
Jag är benägen att tro på "skit bakom spaken" ...
Jag har inte så många, jag har bara rest lite för mycket (#)
Jag är benägen att tro på "skit bakom spaken" ...
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 20:40Nä, jag ångrar mig. Nu bytte jag till engelska i flärpen 😉 och jag blev inte omdirigerad till .net när jag skrev .se i adressfältet.
Nä, jag ångrar mig. Nu bytte jag till engelska i flärpen 😉 och jag blev inte omdirigerad till .net när jag skrev .se i adressfältet.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 20:43B3D, och när du loggade in med chrome så var det svenska igen? Skumt.
B3D, och när du loggade in med chrome så var det svenska igen? Skumt.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 20:47Ja. Jag tror att det är något med authenticeringsmekanismen. Sessions-nånting verkar vara rätt med i.o.m. att det hände helt plötsligt efter flera års besökande av den svenska sajten...
Jag är visserligen klåfingrig, men det borde ju hänt fler gånger om
Ja. Jag tror att det är något med authenticeringsmekanismen. Sessions-nånting verkar vara rätt med i.o.m. att det hände helt plötsligt efter flera års besökande av den svenska sajten...
Jag är visserligen klåfingrig, men det borde ju hänt fler gånger om
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 20:52Har ni både svenska och engelska ikryssat? Jag har hittills aldrig stött på det.
Har ni både svenska och engelska ikryssat? Jag har hittills aldrig stött på det.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 20:54Du kan inte ha båda ikryssat. Jag har svenska i kryssat i mina inställningar och svenska längst ner till höger.
Du kan inte ha båda ikryssat. Jag har svenska i kryssat i mina inställningar och svenska längst ner till höger.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 20:56Jag har båda språken ikryssade, och det har bara hänt mig en gång. Du kanske bara inte har haft så tur än Fredrik? 😉
Jag har båda språken ikryssade, och det har bara hänt mig en gång. Du kanske bara inte har haft så tur än Fredrik? 😉