Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 20:03Det där kortkommandot för språket i windows är rätt ökänt hos mig också... Någon som vet vad eg är? Måste vara något skumt, för jag kommer bara åt det ibland, men ibland händer det.
Eller är det någon trigger som byter språk när man byter från en viss ko
Det där kortkommandot för språket i windows är rätt ökänt hos mig också... Någon som vet vad eg är? Måste vara något skumt, för jag kommer bara åt det ibland, men ibland händer det.
Eller är det någon trigger som byter språk när man byter från en viss ko
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 20:08Hehe... Jag kan inte jobba utan emacs (H:) Vet nog bara just de kommandona jag behöver där, men rektangel-editering är jefligt najs! 😀
Hehe... Jag kan inte jobba utan emacs (H:) Vet nog bara just de kommandona jag behöver där, men rektangel-editering är jefligt najs! 😀
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 21:04Varför ens diskutera, Emacs FTW!?
(Vore det nördigt och berätta att jag fick in en bugfix i emacs en gång i fjärran tid?)
Varför ens diskutera, Emacs FTW!?
(Vore det nördigt och berätta att jag fick in en bugfix i emacs en gång i fjärran tid?)
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 21:11Diskutera finns det säkert en del, men detta är säkerligen fel forum.
Diskutera finns det säkert en del, men detta är säkerligen fel forum.
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 21:19Vi får hålla oss till att försöka lösa mysteriet kring språkbytesbuggen! (H:)
Vi får hålla oss till att försöka lösa mysteriet kring språkbytesbuggen! (H:)
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 21:29Språkinställningarna för Windows ändras genom vänster Alt + Shift, det är väl ingen större hemlighet? Man kan även lägga in mer avancerade inställningar själv om man vill det, t.ex. mellan olika specifika språk om man har flera inlagda. Men standarden är
Språkinställningarna för Windows ändras genom vänster Alt + Shift, det är väl ingen större hemlighet? Man kan även lägga in mer avancerade inställningar själv om man vill det, t.ex. mellan olika specifika språk om man har flera inlagda. Men standarden är
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 21:36Jackie: Aha! Ingen hemlighet, nej, det får vi väl ändå hoppas! Men jag har aldrig orkat bry mig om att ta reda på vilken tangentkombo som behövdes, så tack för att du upplyste mig om detta!
Språkbuggen vi pratar om här har ingenting med det att göra, för
Jackie: Aha! Ingen hemlighet, nej, det får vi väl ändå hoppas! Men jag har aldrig orkat bry mig om att ta reda på vilken tangentkombo som behövdes, så tack för att du upplyste mig om detta!
Språkbuggen vi pratar om här har ingenting med det att göra, för
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 21:53Här kommer lite debug-hjälp i form av mina iakttagelser:
Jag fick felet på Win7 + Opera (11.00). Det uppstod direkt när jag startade webläsaren. Jag har den inställd så att den återstartar de websidor jag hade öppna när jag stängde ned dem. Funbeat-sidan
Här kommer lite debug-hjälp i form av mina iakttagelser:
Jag fick felet på Win7 + Opera (11.00). Det uppstod direkt när jag startade webläsaren. Jag har den inställd så att den återstartar de websidor jag hade öppna när jag stängde ned dem. Funbeat-sidan
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 21:59Hmm. Måste undersöka detta i morgon. Har inte min debugger på min hemdator (för då SKA jag inte sitta och jobba - så det så). 🙂 Tack för rapporten! 😀
Hmm. Måste undersöka detta i morgon. Har inte min debugger på min hemdator (för då SKA jag inte sitta och jobba - så det så). 🙂 Tack för rapporten! 😀
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 22:23@Bennu
Notera dock att vänster Alt + Shift inte verkar fungera annat än när Windows är på lägsta möjliga nivå (alltså, skrivbordet). Har du program/fönster/annat öppet så reagerar den inte på kortkommandot! I all fall inte min dator (H)
@Bennu
Notera dock att vänster Alt + Shift inte verkar fungera annat än när Windows är på lägsta möjliga nivå (alltså, skrivbordet). Har du program/fönster/annat öppet så reagerar den inte på kortkommandot! I all fall inte min dator (H)