Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 11:52Min syn är så här att hjärtat som muskel mår sämre av ett plötsligt enstaka hårt pass än av ett hårt pass följt av ett lättare. Till sist är det ju alltid sig själv och sin egen kropp man ska lyssna till, såklart!
För att musklerna i benen ska få tid att
Min syn är så här att hjärtat som muskel mår sämre av ett plötsligt enstaka hårt pass än av ett hårt pass följt av ett lättare. Till sist är det ju alltid sig själv och sin egen kropp man ska lyssna till, såklart!
För att musklerna i benen ska få tid att
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 19:08Enkel regel:
Har du problem med att vila och funderar på om du kanske borde vila = du ska vila, kroppen säger ifrån.
Har du problem med att komma ut och träna och du funderar på att vila = ut och träna, du är bara lat.
😉
Enkel regel:
Har du problem med att vila och funderar på om du kanske borde vila = du ska vila, kroppen säger ifrån.
Har du problem med att komma ut och träna och du funderar på att vila = ut och träna, du är bara lat.
😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 19:31Anders (t+)
Anders (t+)
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 20:23Miranda: +1
Jag har dragit ner ganska ordentligt på mina träningstillfällen. Kör inga "utfyllnadspass" utan ser till att vila ordentligt emellan träningspassen istället. Jagar inte kilometrar eller träningstimmar utan försöker se till att varje pass istä
Miranda: +1
Jag har dragit ner ganska ordentligt på mina träningstillfällen. Kör inga "utfyllnadspass" utan ser till att vila ordentligt emellan träningspassen istället. Jagar inte kilometrar eller träningstimmar utan försöker se till att varje pass istä
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 10:48Slänger in den gamla fina "Träning bryter ner, vila bygger upp"
Slänger in den gamla fina "Träning bryter ner, vila bygger upp"
Quote from Ida Wilhelmson on 24 August 2011, 11:29For the record - jag vilade! Tog bara en långpromenad med vovven=)
For the record - jag vilade! Tog bara en långpromenad med vovven=)
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 12:23Långpromenad är inte vila för mig.
Men men, alla äro vi olika 🙂
Långpromenad är inte vila för mig.
Men men, alla äro vi olika 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 12:33Jag skulle se det som återhämtning. Jag mår inte bra av att helt sitta still. Alla är vi olika som sagt.
Jag skulle se det som återhämtning. Jag mår inte bra av att helt sitta still. Alla är vi olika som sagt.