Quote from Guest on 31 March 2011, 15:40http://www.svd.se/sport/spring/webb-tv-spring-avsnitt-1_6052025.svd
Nå vad tyckte ni? Själv tycker jag att formatet är bra - Petra kanske lite stel som programledare men det släpper nog. Bra blandning tycker jag! Eftersom det är sponsrat av Asics så är d
http://www.svd.se/sport/spring/webb-tv-spring-avsnitt-1_6052025.svd
Nå vad tyckte ni? Själv tycker jag att formatet är bra - Petra kanske lite stel som programledare men det släpper nog. Bra blandning tycker jag! Eftersom det är sponsrat av Asics så är d
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 15:50Helt okey program tycker jag, gillade det sista inslaget starkt, bra pepp 🙂 Tycker dock att båda programledarna var smärtsamt stela och obekväma genom hela programmet, får hoppas att dom blir lite varma i kläderna all eftersom 🙂
Helt okey program tycker jag, gillade det sista inslaget starkt, bra pepp 🙂 Tycker dock att båda programledarna var smärtsamt stela och obekväma genom hela programmet, får hoppas att dom blir lite varma i kläderna all eftersom 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 16:33Utan att ha sett programmet, är inte det här "Sverige Springer 2"?
Utan att ha sett programmet, är inte det här "Sverige Springer 2"?
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 19:08hmmm....så Petra är singel alltså... (H)
men SÅ stela var de väl inte? Jag tyckte det var helt okej, hellre lite stela och ovana vid TV-formatet än att de pratar och viftar med händerna som Peter Jihde t ex.
hmmm....så Petra är singel alltså... (H)
men SÅ stela var de väl inte? Jag tyckte det var helt okej, hellre lite stela och ovana vid TV-formatet än att de pratar och viftar med händerna som Peter Jihde t ex.
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 20:41Jag uppfattade det som att de var väldigt stela, det faktum att deras dialoger och diskussioner var skrivna av någon annan i förväg var på tok för uppenbart, tycker att det döljs mycket mer i andra program och det inte känns så genomskinligt. Tror att det
Jag uppfattade det som att de var väldigt stela, det faktum att deras dialoger och diskussioner var skrivna av någon annan i förväg var på tok för uppenbart, tycker att det döljs mycket mer i andra program och det inte känns så genomskinligt. Tror att det
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 12:38Mkt bra! Anders har alltid varit en att följa inte minst när han sprang förbi mig på 80 talet i Pålsjöskog. Petra perfekt löparinformatör.
Jag ger programmet (H) (H) (H) (H) (H)
Mkt bra! Anders har alltid varit en att följa inte minst när han sprang förbi mig på 80 talet i Pålsjöskog. Petra perfekt löparinformatör.
Jag ger programmet (H) (H) (H) (H) (H)
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 18:07Jag tycker det är bra, kommer att se alla avsnitt 😀
Jag tycker det är bra, kommer att se alla avsnitt 😀
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 11:18Lite stela programledare och lite mycket "säga varannan grej"-upplägg, men jag blev riktigt fast ändå! Kul inslag och massa intressant att tänka på för mig som är ny på löpning.
Lite stela programledare och lite mycket "säga varannan grej"-upplägg, men jag blev riktigt fast ändå! Kul inslag och massa intressant att tänka på för mig som är ny på löpning.
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 14:40Gillar även Petras blogg 😉
Gillar även Petras blogg 😉
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 10:19Mycket Bra !! (H)
Mycket Bra !! (H)