Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpring!
You need to log in to create posts and topics.

http://www.svd.se/sport/spring/webb-tv-spring-avsnitt-1_6052025.svd

Nå vad tyckte ni? Själv tycker jag att formatet är bra - Petra kanske lite stel som programledare men det släpper nog. Bra blandning tycker jag! Eftersom det är sponsrat av Asics så är d

Helt okey program tycker jag, gillade det sista inslaget starkt, bra pepp 🙂 Tycker dock att båda programledarna var smärtsamt stela och obekväma genom hela programmet, får hoppas att dom blir lite varma i kläderna all eftersom 🙂

Utan att ha sett programmet, är inte det här "Sverige Springer 2"?

hmmm....så Petra är singel alltså... (H)

men SÅ stela var de väl inte? Jag tyckte det var helt okej, hellre lite stela och ovana vid TV-formatet än att de pratar och viftar med händerna som Peter Jihde t ex.

Jag uppfattade det som att de var väldigt stela, det faktum att deras dialoger och diskussioner var skrivna av någon annan i förväg var på tok för uppenbart, tycker att det döljs mycket mer i andra program och det inte känns så genomskinligt. Tror att det

Mkt bra! Anders har alltid varit en att följa inte minst när han sprang förbi mig på 80 talet i Pålsjöskog. Petra perfekt löparinformatör.
Jag ger programmet (H) (H) (H) (H) (H)

Jag tycker det är bra, kommer att se alla avsnitt 😀

Lite stela programledare och lite mycket "säga varannan grej"-upplägg, men jag blev riktigt fast ändå! Kul inslag och massa intressant att tänka på för mig som är ny på löpning.

Gillar även Petras blogg 😉

Mycket Bra !! (H)