Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpring!
You need to log in to create posts and topics.

5:an finns på Svd.se. Dagens tema "svettsäkert smink". Suck:@

Jag måste få rekomedera avsnitt 4:a.
Alltid kul att vara med själv när man ger den blivande SM vinnaren sina råd 🙂

Fredrik Stattin:
Du ville ha lite feedback eftersom du tydligen är inblandad i programmet. Ok.

Svettsäkert smink, frisyrer och modereportage är ett jättebra sätt att få mig att sluta titta. Om det är det ni vill.

Jag vet att löpning är "inne" nu bland t

Jag tycker det är bra bredd på programmet. Så alla typer av löpare kan få sitt. Både de som vill "snora och illsvettas" 😉 eller de som vill se bra ut, skönjoggar och kanske är ute efter att träffa nån. Vi är alla olika....

Gärna ngt inslag om hur man få

Fungerar ganska bra att "spola" förbi smink- och frisyr-delar i programmet... annars kul att titta på. Tyvärr så blir program som detta precis som tidningar bara lite skrap på ytan. Lite snack om ditt och datt utan att ge någon riktig information.

Kan man inte vara snygg utan smink?

Det har jag kunnat länge!

Hade det inte gett större effekt om Anders Szalkai blivit sminkad? Kanske tom inför SM 100 km.

Fredrik:

Jag tycker ett test ska vara ett test - nu finsprang ju Petra bara lite på stadion och lite trappor - ni skulle skickat ut henne på ett riktigt intervallpass, 1000metersintervaller el dyl - så att svetten sprutade och sminket verkligen hade bl

Jag håller med Frida, och tycker också att själva inslaget skulle kunnat innehålla mer tips till att "svettsäkra" sminkningen. Om man nu vill sminka sig innan träningen så är det väl just såna tips om produkter eller tips som är bra, det var några tips, m