Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpring!
You need to log in to create posts and topics.

skojigt program.. 🙂

Tack för feedback!
Vi lyssnar verkligen på era åsikter. Kul att det är så många åsikter om sminkinslaget. Planen var att testa sminkningen hårdare men Petra var sjuk när vi filmade så det var inte läge att köra hårt.
För vi vill göra det på riktigt och t

Det där med sminket är ju lite dubbelbottnat, själv springer jag för att slippa sminka mig men ändå få ha på mig tights. 🙂

Var hittar man vinnarna i deras tävling "på steget"? Jag letade på marathon.se där de rätta svaren står, men där framgår inte vlka som vunnit.

Bra program för det mesta tycker jag, kul och lättsamt att kolla på!

Med bra tips blandat med lite varierande veckans-pass, samt att bjarne är bra, dock synd om honom i senaste avsnittet ;P!

Längtar redan till avsnitt 9!

Märks att de kör efter färdigt manus, absolut! Men gillar delar av programmet, som de konkreta tipsen på olika pass.

🙁 Tycker det är lite tråkigt att tjejen tipsar om smink och killen om träning, när det är ett träningsprogram... Visst måste Petra abso

Ja eller alla vi som tycker milen är lagom och inte ser den som en stegpinne på väg till maran ...

Har inte alls uppfattat Spring! som speciellt inriktat mot halv- eller helmarathon. Träningstipsen som visas kan lika väl användas mot 5 eller 10 km. Senaste programmet visade från Springcross (6 eller 12km) osv.

Gabrielle: intressant, jag funderar nämligen på att satsa lite på medeldistans 😉 Fast jag håller med tidigare talare: programmet riktar sig inte bara till dem som springer hel- och halvmara utan även andra distanser (kortare o längre). Dock inte så mkt

Mycket bra program tycker jag och veckans höjdpunkt. Det enda trista är att jag bara kan se dom arkiverade programmen på marathon.se eftersom dom färskaste på svd inte funkar på min Iphone. Men det kan jag leva med. 🙂