Quote from Guest on 28 April 2010, 15:52Min träningsrunda är en kär vän, men ibland blir man lite less så idag tänkte jag ta den baklänges. Nån som har fina erfarenheter av sådana manövrar?
Ändringen kommer betyda en platt första 4 km för att sedan bli sex backiga och slitiga, istället för tvä
Min träningsrunda är en kär vän, men ibland blir man lite less så idag tänkte jag ta den baklänges. Nån som har fina erfarenheter av sådana manövrar?
Ändringen kommer betyda en platt första 4 km för att sedan bli sex backiga och slitiga, istället för tvä
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:02Jag trodde trådens namn avsåg att faktiskt springa baklänges, inte vända håll på rundan - lurad! 😀
Jag tror de sista sex kommer att gå toppen eftersom du hunnit värma upp de 4 första!
Jag trodde trådens namn avsåg att faktiskt springa baklänges, inte vända håll på rundan - lurad! 😀
Jag tror de sista sex kommer att gå toppen eftersom du hunnit värma upp de 4 första!
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:06Hahaha trodde som Annica.
Låter som att du kanske t om kan göra en bättre tid åt baklängeshållet, om du inte öppnar för hårt när det är platt det vill säga.
Brukar också byta håll på mina vändor. Det är så tråkigt när man är trött på båda hållen bara,
Hahaha trodde som Annica.
Låter som att du kanske t om kan göra en bättre tid åt baklängeshållet, om du inte öppnar för hårt när det är platt det vill säga.
Brukar också byta håll på mina vändor. Det är så tråkigt när man är trött på båda hållen bara,
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:10jag tror det blir jobbigare...
jag tror det blir jobbigare...
Quote from Christer Berg on 28 April 2010, 16:15Så länge du tänker med insidan av huvet och tänker på backarna som kommer så borde det inte bli ett bekymmer.
Så länge du tänker med insidan av huvet och tänker på backarna som kommer så borde det inte bli ett bekymmer.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:16Det är ju att tänka med utsidan av huvudet som jag tycker är så svårt.
Medveten om lurig rubrik - man vill ju ha läsare! 😀
Det är ju att tänka med utsidan av huvudet som jag tycker är så svårt.
Medveten om lurig rubrik - man vill ju ha läsare! 😀
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:30Springa baklänges...hahahaha...vilken luring. 😉
Jag håller med Annica. Bättre att börja med ett flackt parti för att värma upp. Sedan går det av sej själv. 🙂
Springa baklänges...hahahaha...vilken luring. 😉
Jag håller med Annica. Bättre att börja med ett flackt parti för att värma upp. Sedan går det av sej själv. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2010, 16:35Sprang nyligen en del av djurgården (sthlm) åt andra hållet mot vad jag är van vid. Jag tog iofs inte tid på den biten men sträckan KÄNDES mycket kortare åt det hållet av nån anledning!
Sprang nyligen en del av djurgården (sthlm) åt andra hållet mot vad jag är van vid. Jag tog iofs inte tid på den biten men sträckan KÄNDES mycket kortare åt det hållet av nån anledning!
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 17:17Beror nog på hur du är som person:
Positiv till nya saker - Kommer att upplevas gå fortare
Gillar att "saker är som de ska vara" - Det kommer att gå tyngreSjälv tillhör jag nog den senare kategorin och tycker det tar emot att springa "baklänges"
Beror nog på hur du är som person:
Positiv till nya saker - Kommer att upplevas gå fortare
Gillar att "saker är som de ska vara" - Det kommer att gå tyngre
Själv tillhör jag nog den senare kategorin och tycker det tar emot att springa "baklänges"
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 17:25För de som vill tolka rubriken åt andra hållet: http://www.recordholders.org/en/list/backwards-running.html
Där har ni rekorden. Bara att börja springa! ..baklänges
Är faktiskt sugen på att se hur snabbt en kilometer går. Tiderna just därikring känns int
För de som vill tolka rubriken åt andra hållet: http://www.recordholders.org/en/list/backwards-running.html
Där har ni rekorden. Bara att börja springa! ..baklänges
Är faktiskt sugen på att se hur snabbt en kilometer går. Tiderna just därikring känns int