Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpringa baklänges
You need to log in to create posts and topics.

he-he Jag trodde också detta handlade om "riktig" baklängeslöpning. Visar Garmin-grunkan negativ hastighet då...? 😀

Jag testade faktiskt att springa baklänges å reggade det i någon av FunBeats trådar...Första femhundringen gick på 6.06 kommer jag ihåg å sen när jag spurtade så blev det 12.45 i mål. Det handlar om en kilometer å jag blev ganska yr i mössan efter loppet.

100 m på 13,6 s känns rätt svårt att matcha!

Haha, läste inte tillräckligt noga. Kollade översta resultatet. 3.35 på en kilometer känns ju inte helt lätt det heller. Man får väl återkomma när formen är fin igen och en kilometer kan spurtas baklänges.

Förlåt vändningen, med TS är väl medveten om att

Jag springer ofta mina rundor åt fel håll även på motionsspår.

I motionsspår har jag noterat
* Det är väldigt svårt att känna igen sig då man löper åt fel håll. Kan man inte spårområdet springer man lätt fel.
* Backar som man inte ens noterat i rätt rikt

Pelle - varför springa en och samma runda öht?

Det är den enda som Garmin hittar?

Bor man nära en skog med motionsslingor lär man känna dessa rundor väldigt bra trots att man varierar sig kraftigt. Föredrar att springa alla dessa "baklänges". Det är roligt att möta folk, och någonstans stör jag mig på att alltid vilja tävla med allt oc

Jag sprang samma runda i flera år och alltid åt samma håll. Så började jag löpträna med min fru och hon envisades med att springa åt andra hållet. Nu håller vi på att skiljas...

Det händer att jag tar motsatt håll i motionsspåren hemmavid och det är förbluffande att samma gamla runda kan kännas så främmande bara för att man springer åt andra hållet. Det ger en påminnelse om hur mycket psykologin spelar in i löpningen.