Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 08:44På jobbet hade vi en slinga på en knapp kilometer, den brukade jag springa enligt två varv i riktningen två varv mot, ett varv med ett varv mot, för att inte dö av leda.
På jobbet hade vi en slinga på en knapp kilometer, den brukade jag springa enligt två varv i riktningen två varv mot, ett varv med ett varv mot, för att inte dö av leda.
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 14:00Ska testa det på nästa 10 000-meterslopp i oval... 😉
Ska testa det på nästa 10 000-meterslopp i oval... 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 17:01"Jag sprang samma runda i flera år och alltid åt samma håll. Så började jag löpträna med min fru och hon envisades med att springa åt andra hållet. Nu håller vi på att skiljas..."
Ni får mötas halvvägs, som det brukar heta.
"Jag sprang samma runda i flera år och alltid åt samma håll. Så började jag löpträna med min fru och hon envisades med att springa åt andra hållet. Nu håller vi på att skiljas..."
Ni får mötas halvvägs, som det brukar heta.
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 18:25Ìngen som tror sig utmana mina tider på "baklängeslöpning" ännu..???
Kom igen nu..!
Ìngen som tror sig utmana mina tider på "baklängeslöpning" ännu..???
Kom igen nu..!
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 15:52Det kommer Kjell. Säg om drygt en vecka återkommer jag med ett försök 😀
Det kommer Kjell. Säg om drygt en vecka återkommer jag med ett försök 😀
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 18:44Underbart Oskar...jag väntar med stora förväntningar på fram för allt dina upplevelse-rapporter från denna roliga erfarenhet/träning. Vi kanske kan köra en halvmarathon i Månkarbo baklänges vad det lider....banan finns uppmätt å dårarna finns uppmätta tyd
Underbart Oskar...jag väntar med stora förväntningar på fram för allt dina upplevelse-rapporter från denna roliga erfarenhet/träning. Vi kanske kan köra en halvmarathon i Månkarbo baklänges vad det lider....banan finns uppmätt å dårarna finns uppmätta tyd