Quote from Guest on 12 January 2011, 11:57Hej, är det någon som sprungit i Skatås idag eller igår kväll som kan berätta hur det ser ut. Hade tänkt springa 8 km slingan ikväll nämligen.
Tack på förhand!
Hej, är det någon som sprungit i Skatås idag eller igår kväll som kan berätta hur det ser ut. Hade tänkt springa 8 km slingan ikväll nämligen.
Tack på förhand!
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 12:07Idag ser det nog ut på ett helt annat sätt än igår kväll eftersom det kommit en massa snö sent i natt.
Men de plogar säkert under dagen så att 8:an är fin!
🙂
Idag ser det nog ut på ett helt annat sätt än igår kväll eftersom det kommit en massa snö sent i natt.
Men de plogar säkert under dagen så att 8:an är fin!
🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 12:488:an har ungefär samma vinterröjning som E6:an. 😉
8:an har ungefär samma vinterröjning som E6:an. 😉
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 13:01🙂 hade ju hoppats på det.
🙂 hade ju hoppats på det.
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 14:03Åttan är vacker som en dröm och fullt springbar utan broddar.
Åttan är vacker som en dröm och fullt springbar utan broddar.
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 09:49Buffar upp den här tråden lite....
Hur ser det ut nu, är det ren glaciär? Nån som vet?
Buffar upp den här tråden lite....
Hur ser det ut nu, är det ren glaciär? Nån som vet?
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 09:54Mestadels is, men välgrusat. Vissa bitar är isfria.
Mestadels is, men välgrusat. Vissa bitar är isfria.
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 09:58Okej, det låter ju överlevbart. Menar du åttan eller femman förresten? Jag brukar föredra femman eftersom den är så kuperad, men det betyder å andra sidan att den också är ruskigt hal....
Okej, det låter ju överlevbart. Menar du åttan eller femman förresten? Jag brukar föredra femman eftersom den är så kuperad, men det betyder å andra sidan att den också är ruskigt hal....
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 10:05Jag pratar om 8:an. Om jag hittar 5:an så kommer jag springa den vid lunchtid... Återkommer.
Jag pratar om 8:an. Om jag hittar 5:an så kommer jag springa den vid lunchtid... Återkommer.
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 10:07Tack! Och spring försiktigt.... 🙂
Tack! Och spring försiktigt.... 🙂