Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpringa i värmen!?
You need to log in to create posts and topics.

Haha...
(t+)

Jag löper då det är som varmast och gassar som mest. Kroppen skall härdas är min devis.

Tänk om det lopp du tränar för råkar gå i solgass och 30 grader. Lika bra att förbereda sig. Sen är jag så jävla morgontrött och tar mig gärna ett järn efter maten s

Mitt knep är att träna för midnattsloppet då blir det inte solgass i alla fall om inte något har gått väldigt fel... 🙂

2008 var det partiell månförmörkelse 🙂

Jag tränar för Lidingöloppet, och då ska det väl till något slags rekord om det är 30 grader då. Jag cyklar gärna i värme, eller åker rullskidor, eller allra helst simmar. Men löpning går inget vidare.

Jag har nog kommit fram till att springa i värme är min grej! Ju varmare ,dess bättre känns det i kroppen:D Och visst är det underbart att slänga sig i sjön direkt efter rundan:-)

Tjoho på er,har vart på landet i över 10 dar o har inte fått ngn "abstinens"..har inget Internet där ute o "orkar inte" åka in till Norrtäljes Bibliotek o låna en för 1/2-timme..när vi haft detta väder..

Jag har testat o sprungit både 07:20...och vid 19

För mig går det betydligt saktare i gassande sol, men med ett par solbrillor och en keps så går det lite bättre..
Samt Michael Jackson i lurarna 😉

Körde en underbar löprunda idag på 14 km inklusive simtur efterhalva varvet.
Tänker på alla långpass jag gjorde i vintras med underställ, mössa, värmeväxlare, broddar...

Jo,om man ska jämföra med i vintras...ja kör FTJ buss..har uteplats..med kupévärmare som går 3 timmar..

Glömmer ALDRIG när ja kom ut Freda-morronen o det blev GLAPP i kontakten..inget surrande o utetempmätaren visade -14..de va på håret att bussen ville