Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 10:02Haha...
(t+)
Haha...
(t+)
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 21:00Jag löper då det är som varmast och gassar som mest. Kroppen skall härdas är min devis.
Tänk om det lopp du tränar för råkar gå i solgass och 30 grader. Lika bra att förbereda sig. Sen är jag så jävla morgontrött och tar mig gärna ett järn efter maten s
Jag löper då det är som varmast och gassar som mest. Kroppen skall härdas är min devis.
Tänk om det lopp du tränar för råkar gå i solgass och 30 grader. Lika bra att förbereda sig. Sen är jag så jävla morgontrött och tar mig gärna ett järn efter maten s
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 23:02Mitt knep är att träna för midnattsloppet då blir det inte solgass i alla fall om inte något har gått väldigt fel... 🙂
Mitt knep är att träna för midnattsloppet då blir det inte solgass i alla fall om inte något har gått väldigt fel... 🙂
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 08:092008 var det partiell månförmörkelse 🙂
2008 var det partiell månförmörkelse 🙂
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 10:08Jag tränar för Lidingöloppet, och då ska det väl till något slags rekord om det är 30 grader då. Jag cyklar gärna i värme, eller åker rullskidor, eller allra helst simmar. Men löpning går inget vidare.
Jag tränar för Lidingöloppet, och då ska det väl till något slags rekord om det är 30 grader då. Jag cyklar gärna i värme, eller åker rullskidor, eller allra helst simmar. Men löpning går inget vidare.
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 20:08Jag har nog kommit fram till att springa i värme är min grej! Ju varmare ,dess bättre känns det i kroppen:D Och visst är det underbart att slänga sig i sjön direkt efter rundan:-)
Jag har nog kommit fram till att springa i värme är min grej! Ju varmare ,dess bättre känns det i kroppen:D Och visst är det underbart att slänga sig i sjön direkt efter rundan:-)
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 16:33Tjoho på er,har vart på landet i över 10 dar o har inte fått ngn "abstinens"..har inget Internet där ute o "orkar inte" åka in till Norrtäljes Bibliotek o låna en för 1/2-timme..när vi haft detta väder..
Jag har testat o sprungit både 07:20...och vid 19
Tjoho på er,har vart på landet i över 10 dar o har inte fått ngn "abstinens"..har inget Internet där ute o "orkar inte" åka in till Norrtäljes Bibliotek o låna en för 1/2-timme..när vi haft detta väder..
Jag har testat o sprungit både 07:20...och vid 19
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 16:40För mig går det betydligt saktare i gassande sol, men med ett par solbrillor och en keps så går det lite bättre..
Samt Michael Jackson i lurarna 😉
För mig går det betydligt saktare i gassande sol, men med ett par solbrillor och en keps så går det lite bättre..
Samt Michael Jackson i lurarna 😉
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 16:42Körde en underbar löprunda idag på 14 km inklusive simtur efterhalva varvet.
Tänker på alla långpass jag gjorde i vintras med underställ, mössa, värmeväxlare, broddar...
Körde en underbar löprunda idag på 14 km inklusive simtur efterhalva varvet.
Tänker på alla långpass jag gjorde i vintras med underställ, mössa, värmeväxlare, broddar...
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 16:58Jo,om man ska jämföra med i vintras...ja kör FTJ buss..har uteplats..med kupévärmare som går 3 timmar..
Glömmer ALDRIG när ja kom ut Freda-morronen o det blev GLAPP i kontakten..inget surrande o utetempmätaren visade -14..de va på håret att bussen ville
Jo,om man ska jämföra med i vintras...ja kör FTJ buss..har uteplats..med kupévärmare som går 3 timmar..
Glömmer ALDRIG när ja kom ut Freda-morronen o det blev GLAPP i kontakten..inget surrande o utetempmätaren visade -14..de va på håret att bussen ville