Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 20:30Camilla; min sambo har ett par shorts som han säger är svala att springa i (gick och kikade på dem; det står t.om climate control). Märket är Umbro, och de är lite sådär "sladdriga" i materialet, och lite halvlånga (halvvägs ner på låret ungefär)
Camilla; min sambo har ett par shorts som han säger är svala att springa i (gick och kikade på dem; det står t.om climate control). Märket är Umbro, och de är lite sådär "sladdriga" i materialet, och lite halvlånga (halvvägs ner på låret ungefär)
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 20:32@ Susanne: det låter bra med Climat Control. Tack för tipset (H)
@ Susanne: det låter bra med Climat Control. Tack för tipset (H)
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 20:56Jag har ett par korta shorts också (har dock som sagt inte provbadat i dom). Det är ett par Adidas Clima Cool. I sladdermaterial och nätinnerbyxa så det blir AC (H),
Jag har ett par korta shorts också (har dock som sagt inte provbadat i dom). Det är ett par Adidas Clima Cool. I sladdermaterial och nätinnerbyxa så det blir AC (H),
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 21:02Du menar väl A C C 😉
Du menar väl A C C 😉
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 07:13Haha
(t+)
Haha
(t+)
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 07:17😀
😀
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 07:39Fia-Lotta: Men sabbar man inte skorna i vattnet?! Speciellt i mögigt saltvatten?
Fia-Lotta: Men sabbar man inte skorna i vattnet?! Speciellt i mögigt saltvatten?
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 08:04Jag tar faktiskt av mig skor och strumpor. Badar ju nästan varje löprunda när det är varmt och jag tror inte dom skulle hinna torka. Dessutom tycker jag inte att det är så skönt med blöta skor - enda kroppsdelen jag föredrar att vara torr om trots värmen.
Jag tar faktiskt av mig skor och strumpor. Badar ju nästan varje löprunda när det är varmt och jag tror inte dom skulle hinna torka. Dessutom tycker jag inte att det är så skönt med blöta skor - enda kroppsdelen jag föredrar att vara torr om trots värmen.
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 08:38Aha... Tänkte det...
Har aldrig varit min favogrej heller.
Jag får väl få ändan ur vagnen & prova 🙂
Jag tror i för sig inte att jag kan slå din blogg i målande beskrivningar. (H:)
Aha... Tänkte det...
Har aldrig varit min favogrej heller.
Jag får väl få ändan ur vagnen & prova 🙂
Jag tror i för sig inte att jag kan slå din blogg i målande beskrivningar. (H:)
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 08:55Det spelar väl ingen roll Håkan.
"Mycket skrik och lite ull sa kärringen som klippte grisen." 😉
Det spelar väl ingen roll Håkan.
"Mycket skrik och lite ull sa kärringen som klippte grisen." 😉