Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 17:41Klassiskt citat = "De e ba å spring...!"....
Klassiskt citat = "De e ba å spring...!"....
Quote from Anneli S on 4 November 2010, 18:01Jag har tränat på att springa längre i år. Från att knappt fixa 5 km. Körde en del intervallträning + tempoträning (2*10 min ganska snabbt). Nästa steg springa lite längre, säg 7-8 km. Första milen sprang jag 5 km, vila 1 min, 5 km. Samma metodik för förs
Jag har tränat på att springa längre i år. Från att knappt fixa 5 km. Körde en del intervallträning + tempoträning (2*10 min ganska snabbt). Nästa steg springa lite längre, säg 7-8 km. Första milen sprang jag 5 km, vila 1 min, 5 km. Samma metodik för förs
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 13:27Hej!
Väldigt bra fråga tycker jag och den finns även hos mig. Jag tänker kanske inte komma med något egentligt råd utan mer referera till hur jag känner det även om detta med hur man "skall" träna verkar vara högst individuellt och det nog är bra att lyss
Hej!
Väldigt bra fråga tycker jag och den finns även hos mig. Jag tänker kanske inte komma med något egentligt råd utan mer referera till hur jag känner det även om detta med hur man "skall" träna verkar vara högst individuellt och det nog är bra att lyss
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 15:19Detta är ju också så otroligt individuellt: Vissa kan springa långsamt av sig själva, andra (ultra) får lära sig medan t.ex. jag själv har valsat litegrann på båda sidorna... Typ lärt mig springa lite långsammare men fortfarande med ett hyfsat vettigt löp
Detta är ju också så otroligt individuellt: Vissa kan springa långsamt av sig själva, andra (ultra) får lära sig medan t.ex. jag själv har valsat litegrann på båda sidorna... Typ lärt mig springa lite långsammare men fortfarande med ett hyfsat vettigt löp
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 17:36Tack för alla kommentarer!
(Det är så fantastiskt roligt o höra andras tankar...:)Nu tillhör ju inte jag de som klämmer ur mig ett par maraton eller längre per år utan skulle placera mig i klassen "Springer knappa milen o vill tillslut kunna springa gö
Tack för alla kommentarer!
(Det är så fantastiskt roligt o höra andras tankar...:)
Nu tillhör ju inte jag de som klämmer ur mig ett par maraton eller längre per år utan skulle placera mig i klassen "Springer knappa milen o vill tillslut kunna springa gö