Quote from Guest on 28 October 2009, 16:01När ni springer tävlingar i utlandet har ni på er nåt som visar att ni är från Sverige? Om svaret är ja, vad är det för nåt?
När ni springer tävlingar i utlandet har ni på er nåt som visar att ni är från Sverige? Om svaret är ja, vad är det för nåt?
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 16:11Klappkeps?
Klappkeps?
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 16:16BILD:http://becominganinja.files.wordpress.com/2009/05/sun-trip.jpg
BILD:http://becominganinja.files.wordpress.com/2009/05/sun-trip.jpg
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 19:55BILD:http://i626.photobucket.com/albums/tt344/lelle60/budapest2009n.jpg
Naturligtvis så springer jag alltid i Sverige linnet med tillhörande byxa. Jag har oxså på mig Sverige hucklet fastsatt på min så underbara kepa. Sol så får skärmen vara bakåt....regn
BILD:http://i626.photobucket.com/albums/tt344/lelle60/budapest2009n.jpg
Naturligtvis så springer jag alltid i Sverige linnet med tillhörande byxa. Jag har oxså på mig Sverige hucklet fastsatt på min så underbara kepa. Sol så får skärmen vara bakåt....regn
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 19:57Har bara sprungit ett utländskt lopp, Berlin marathon, och då hade jag givetvis min funbeat-tröja på mig.
Har bara sprungit ett utländskt lopp, Berlin marathon, och då hade jag givetvis min funbeat-tröja på mig.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 20:51Jag kör samma som Kjelle.
I större lopp är det kanon att köra med svenskt.
Extrauppmärksamhet blir det garanterat.I mindre lopp lär de ju känna en, så där har linnet inte samma inverkan.
Ensam svensk i ett lopp är inte dumt.I 24H lopp och längre bruk
Jag kör samma som Kjelle.
I större lopp är det kanon att köra med svenskt.
Extrauppmärksamhet blir det garanterat.
I mindre lopp lär de ju känna en, så där har linnet inte samma inverkan.
Ensam svensk i ett lopp är inte dumt.
I 24H lopp och längre bruk
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:51Haha...i mindre lopp så känner ju alla igen en...?! Hörde en skröna häromdagen att Svenska Marathonlöpare med K-G i spetsen hade fått gå ut på den berömda balkongen tillsammans med påven på Petersplatsen utanför Peterskyrkan i Rom en söndag. En Götebörgar
Haha...i mindre lopp så känner ju alla igen en...?! Hörde en skröna häromdagen att Svenska Marathonlöpare med K-G i spetsen hade fått gå ut på den berömda balkongen tillsammans med påven på Petersplatsen utanför Peterskyrkan i Rom en söndag. En Götebörgar
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:58Kjell.
Jag lär ha en glappkäft nästan i klass med din,
så där har jag inga problem.Små utlandslopp.
Helt otroligt vilken uppskattning man får som ensam eller nästan ensam svensk.
Vi var ju ett gäng som drog runt då och då.I de stora blir man väl mes
Kjell.
Jag lär ha en glappkäft nästan i klass med din,
så där har jag inga problem.
Små utlandslopp.
Helt otroligt vilken uppskattning man får som ensam eller nästan ensam svensk.
Vi var ju ett gäng som drog runt då och då.
I de stora blir man väl mes
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 20:18Har bara sprungit ett lopp utomlands, vilket var Berlin marathon förra året. I brist på Sverige-linne hade jag vårt klubblinne på mig och där står det iaf Stockholm 🙂 Blir det fler utlandslopp (och det lär det säkert bli), ska jag dock se mig om efter e
Har bara sprungit ett lopp utomlands, vilket var Berlin marathon förra året. I brist på Sverige-linne hade jag vårt klubblinne på mig och där står det iaf Stockholm 🙂 Blir det fler utlandslopp (och det lär det säkert bli), ska jag dock se mig om efter e
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 20:22Kolla med K-G Nyström.....och OBS när du pinnar på dig nummerlappen...se till att Sverige syns..?! (En kompis täckte rubbet under Oslo-marathon å var så förvånad att alla hejade på mig men inte på honom..??!!??););)
Kolla med K-G Nyström.....och OBS när du pinnar på dig nummerlappen...se till att Sverige syns..?! (En kompis täckte rubbet under Oslo-marathon å var så förvånad att alla hejade på mig men inte på honom..??!!??););)