Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 21:28Hjärtat är nog inga problem, så hårt lär han inte kunna springa, det blir nog knä och höfter i första hand som börjar göra ont långt före målet, möjligtvis kan det bli någon stressfraktur på köpet också.
Hjärtat är nog inga problem, så hårt lär han inte kunna springa, det blir nog knä och höfter i första hand som börjar göra ont långt före målet, möjligtvis kan det bli någon stressfraktur på köpet också.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 13:22Har sprungit 4 maror helt otränad, det är som föregående talare säger, höfterna tar rejält med stryk. Mina knän också, men inte på samma sätt. Sedan bör man inte bo utan hiss om man nu bor i hyreshus/bostadsrätt, för trappor är itne att leka med de närmst
Har sprungit 4 maror helt otränad, det är som föregående talare säger, höfterna tar rejält med stryk. Mina knän också, men inte på samma sätt. Sedan bör man inte bo utan hiss om man nu bor i hyreshus/bostadsrätt, för trappor är itne att leka med de närmst
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 13:28Jag är nyfiken varför du valde att göra 4 st helt otränad. Att göra en "bara för att" skulel nog tom jag kunna ge mig på, men 3 st till utan vidare träning? Hur kom det sig? 🙂
Jag är nyfiken varför du valde att göra 4 st helt otränad. Att göra en "bara för att" skulel nog tom jag kunna ge mig på, men 3 st till utan vidare träning? Hur kom det sig? 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 13:32Ja, nu är jag blond sedan födseln..... kan ha en avgörande faktor. Men, om sanningen skall fram så var min ambition att träna varje gång. Så kom andra saker emellan, varje gång de med. Så kom olust inför träningen, så bara blev det så. Och hade det gått e
Ja, nu är jag blond sedan födseln..... kan ha en avgörande faktor. Men, om sanningen skall fram så var min ambition att träna varje gång. Så kom andra saker emellan, varje gång de med. Så kom olust inför träningen, så bara blev det så. Och hade det gått e
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 14:26Det tror jag definitivt. Runt tar man sig om man varvar gång och löpning.
Det tror jag definitivt. Runt tar man sig om man varvar gång och löpning.