Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpringa med stygn i benet???
You need to log in to create posts and topics.

Du svarade medan jag editerade min post om just det 🙂
Personligen skulle jag springa om det känns bra. Eventuellt även tejpa lite extra för att inte dra isär det. Fråga är ändå mitt bästa tips.

Skulle jag också, men det beror kanske på att jag tycker att knän är så gräsligt fula konstruktioner ändå så ett ärr mer eller mindre spelar ingen roll. 😉

Nåt farligt lär ju inte hända. 🙂

Jag var ute och prommenerade idag och tog några löpsteg (kanske 10-20 meter) och det känns ganska bra. Jag ska inte springa förrän stygnen är plockade men imorgon går jag nog till gymmet och försöker mig på ett kortare cykelpass eller nåt som inte belasta

vet inte om det är belstningen eller rörelse vidden i sig som är det avgörande

jag tror att det är ok att röra lite eftersom jag inte har något problem att böja knät. stygnen sitter såpass långt ner på benet att det inte riktigt är beroende av att böjer knät. jag får prova mig fram helt enklet. jag ska också se om jag kan få kontakt

Lyssna på Louise... hon vet vad hon pratar om!

Silva - *skrockar för mig själv*

Alltså.. jag menar.. eeh.. att du har sån kunskap så du inte behöver skriva.. Jag TROR... för du VET.. typ.. teoretisk iaf.. 😀

Hehehe, Silva, visst blev allt klarare nu, hihi...

stygnen är plockade och såret är jättefint och i princip helt läkt! Det ska med andra ord inte vara några problem att springa anser jag!
Däremot har jag ont i svanskotan och i ett revben. Jag ska dock göra ett försöka ändå på lördag. Skam den som ger sig.