Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 21:15Hur märkligt det än låter tror jag att vi haft ungefär likartade upplevelser, men att din toleransnivå är betydligt mer generös än min. När tillfälle bjuds puttar även jag ifrån, men såbäl mottagning/puttning som hållande upplever jag som ganska störande
Hur märkligt det än låter tror jag att vi haft ungefär likartade upplevelser, men att din toleransnivå är betydligt mer generös än min. När tillfälle bjuds puttar även jag ifrån, men såbäl mottagning/puttning som hållande upplever jag som ganska störande
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 10:53Micke.
Just nu är jag pappaledig och när jag springer på vardagar är jag "tvungen" att ha både vagn och barn med mig. På helgerna skulle jag förvisso kunna springa själv, men då brukar jag springa med sambon så att vi får umgås lite. För det är det stora
Micke.
Just nu är jag pappaledig och när jag springer på vardagar är jag "tvungen" att ha både vagn och barn med mig. På helgerna skulle jag förvisso kunna springa själv, men då brukar jag springa med sambon så att vi får umgås lite. För det är det stora
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 15:13Jag springer alla pass i veckorna med vagn, förutom intervall träning som jag kör på löpband för att kunna hålla riktigt bra tempo. På helgerna passar jag på att få köra längsta passen själv utan barnvagn eller lugnt långpass med hela familjen vilket även
Jag springer alla pass i veckorna med vagn, förutom intervall träning som jag kör på löpband för att kunna hålla riktigt bra tempo. På helgerna passar jag på att få köra längsta passen själv utan barnvagn eller lugnt långpass med hela familjen vilket även