Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpringa på julafton
You need to log in to create posts and topics.

Jag tog två löprundor i går utan luva! Den första var frivilillig den andra inte alla frivillig, utelåst av min sambo. Jag hade inte tagit med någon nyckel och han hade inte fattat det. Så jag fick springa lite extra för att slippa bli allt för kall.

Och

Susanne, ovädret är här nu ...

Klockan ringde 06:45. Upp och värmde Utebastun.Sedan lätt Jul runda rund byn Ca 4,32 km. Det var härligt fint väder och möte bara tre bilar i våran lilla by. Alla verkkade sova ännu. Sedan var det dags att njyta bastun och sitta ute vid bastun och ta en k

Ja det ska gudarna veta Lingling! 😉 Enligt tidigare prognos skulle det ha dragit in över Malmö på julafton, men som det blev nu blåste det friskt natten till julafton, och nu natten som var istället.

Jag sprang min julaftonsjogg baklänges: http://www.youtube.com/watch?v=wbuRfRJuDeA&context=C3aafa56ADOEgsToPDskJX4jE3DEfEmeQaRwRMJ5TT

🙂

Lite sen avrapportering, men visst sprang jag på julafton. En skön trivselmil i Åbysäcken (Linköping) med bonusvarv "runt ån", dvs mellan Hackeforsslussen och Hjulsbrobron. Vackert väder och varmt - jag funderade ett tag på att köra sista kilometrarna bar