Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 23:232x5 km, med ett juljympapass på Friskis däremellan, blev det innan det obligatoriska julbordsfrossandet tog vid. Vilken underbar start på dagen! Och på den andra 5 km-turen sken solen och höjde humöret ytterligare! 🙂
2x5 km, med ett juljympapass på Friskis däremellan, blev det innan det obligatoriska julbordsfrossandet tog vid. Vilken underbar start på dagen! Och på den andra 5 km-turen sken solen och höjde humöret ytterligare! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 23:36Lätt 6 km jogg med täppt näsa och tomteluva klockan 12:30 på julafton. Mötte väldigt många som promenerade och såg en rullskidåkare. Mailar in bildbevis.
Lätt 6 km jogg med täppt näsa och tomteluva klockan 12:30 på julafton. Mötte väldigt många som promenerade och såg en rullskidåkare. Mailar in bildbevis.
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 23:39Har mejlat bild nu också 🙂
Har mejlat bild nu också 🙂
Quote from Funbeat user on 25 December 2011, 10:52I samband med små ärenden som skulle uträttas tog jag mig också en julaftonsjogg. Frustrationen över plusgrader och den uteblivna snön, och därmed skidåkningen, har övergått till en glädje över vilket fantastiskt löparväder det är!
Kan inte heller maila
I samband med små ärenden som skulle uträttas tog jag mig också en julaftonsjogg. Frustrationen över plusgrader och den uteblivna snön, och därmed skidåkningen, har övergått till en glädje över vilket fantastiskt löparväder det är!
Kan inte heller maila
Quote from Funbeat user on 25 December 2011, 12:06Sprang också på Julaftonens morgon, dock utan tomteluva och inga bilder.
Önskade dock de jag mötte God Jul.
Sprang också på Julaftonens morgon, dock utan tomteluva och inga bilder.
Önskade dock de jag mötte God Jul.
Quote from Funbeat user on 25 December 2011, 13:45Nu finns det ännu fler bilder på:
http://running-sisters.blogspot.com
Enjoy 🙂
Nu finns det ännu fler bilder på:
http://running-sisters.blogspot.com
Enjoy 🙂
Quote from Elias Engqvist on 25 December 2011, 13:57Vi var också ute på den traditionella juljoggen ... tyvärr utan tomteluvor:
BILD:https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/398944_10150459794193853_689403852_8601367_1445379130_n.jpg
Vi var också ute på den traditionella juljoggen ... tyvärr utan tomteluvor:
Quote from Funbeat user on 25 December 2011, 15:01Det blev ett skönt kvällspass i pannlampans sken. De enda andra som var ute samtidigt var hundrastare och rökare...
Det blev ett skönt kvällspass i pannlampans sken. De enda andra som var ute samtidigt var hundrastare och rökare...
Quote from Funbeat user on 25 December 2011, 15:15Vi var ute på julottelöpning idag istället, jag hade tomteluvan på och jag tror det bidrog till att sprida lite julstämning i alla fall. Jag fick ett Merry Christmas av en turist på Strandvägen i alla fall. 😀
Vi var ute på julottelöpning idag istället, jag hade tomteluvan på och jag tror det bidrog till att sprida lite julstämning i alla fall. Jag fick ett Merry Christmas av en turist på Strandvägen i alla fall. 😀
Quote from Funbeat user on 25 December 2011, 18:21Tog en stillsam liten kvällsrunda igår. Det befarade "ovädret" hade dragit förbi (och nästa inte kommit fram) så det var väldigt behagligt ute, med gnistrande stjärnhimmel och allt! Det var bara snön som fattades....
Tog en stillsam liten kvällsrunda igår. Det befarade "ovädret" hade dragit förbi (och nästa inte kommit fram) så det var väldigt behagligt ute, med gnistrande stjärnhimmel och allt! Det var bara snön som fattades....