Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 09:55Då var julaftonsjoggen avklarad=) Naturligtvis bar jag tomteluva, precis som åren innan.
God jul allihop! /Maja
Då var julaftonsjoggen avklarad=) Naturligtvis bar jag tomteluva, precis som åren innan.
God jul allihop! /Maja
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 10:04Julaftonslöpningen avklarad före kl 08:30. Inga bilder tyvärr.
Spåret var alldeles tomt, endast skogens dofter och ljud höll mig sällskap. Underbart! En härlig tradition att springa på julafton, juldagen och annandagen... Tre löpdagar på raken är jullyx!
Julaftonslöpningen avklarad före kl 08:30. Inga bilder tyvärr.
Spåret var alldeles tomt, endast skogens dofter och ljud höll mig sällskap. Underbart! En härlig tradition att springa på julafton, juldagen och annandagen... Tre löpdagar på raken är jullyx!
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 10:3712 km kl 8.00 blev det för mig i något som liknade oktoberväder. Inga bilder här heller. God jul!
12 km kl 8.00 blev det för mig i något som liknade oktoberväder. Inga bilder här heller. God jul!
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 10:47Asså 10 är lite tidigt. Blir en tur strax före 12, bara frukosten hunnit sjunkit undan.
Asså 10 är lite tidigt. Blir en tur strax före 12, bara frukosten hunnit sjunkit undan.
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 10:4711 km med start kl 07:30. Ingen luva och inget bildbevis. Vi var tre stycket och mötte tre andra "galningar" 😉
11 km med start kl 07:30. Ingen luva och inget bildbevis. Vi var tre stycket och mötte tre andra "galningar" 😉
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 10:52Pga tidsbrist fick det bli en kort julaftonsrunda, bara den obligatoriska streakkilometern. Min fru lånade ut våran tomtemössa i sista sekunden så det fick bli nödlösning med glitter istället. Ute på rundan mötte jag faktisk två andra joggare och tre pers
Pga tidsbrist fick det bli en kort julaftonsrunda, bara den obligatoriska streakkilometern. Min fru lånade ut våran tomtemössa i sista sekunden så det fick bli nödlösning med glitter istället. Ute på rundan mötte jag faktisk två andra joggare och tre pers
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 12:42Julåttan i Skatås
http://jonijogger.blogspot.com/2011/12/julattan.html
Julåttan i Skatås
http://jonijogger.blogspot.com/2011/12/julattan.html
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 13:1310km i stilla tempo med många tutande bilar 🙂
10km i stilla tempo med många tutande bilar 🙂
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 13:18Rundan är avklarad och bildbevis kommer.
Rundan är avklarad och bildbevis kommer.
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 13:24Vad tidigt ni är ute 😉 Jag sticker ut om ca 30 minuter och njuter! Sköt om er och God Jul!
Vad tidigt ni är ute 😉 Jag sticker ut om ca 30 minuter och njuter! Sköt om er och God Jul!