Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpringa på julafton
You need to log in to create posts and topics.

Johan: Jag är helt inne på din linje!

Man måste inte springa exakt klockan 10.00 🙂

Bar att ta en bild och skicka till oss på runningsis@gmail.com

Så kommer det sedan att komma upp ett gäng (förhoppningsvis) glada och trevliga jullöparbilder på bloggen under julaftonsdagen.

(t+) Klart man ska passa på att springa på julafton. Det brukar jag göra men innan kl 10. Brukar vara lugnt och härligt att ge sig ut

Är tokförkyld nu men skall om möjligt haka på på Julafton med luva och kamera. Detta blir kul!

Väckarklockan på 6.45 för att vara ute kl 7.30. Vi blir minst tre funbeatare som kommer synas på vägarna runt Tibro på julaftons morgon! 🙂

ÄNTLIGEN....hittade en luva på City Gross i Hemlingby...fanns sedan bara tid för en obligatorisk en-kilometrare innan supe å liknande aktiviteter.
I morgon är det JULAFTON å kanske blir det min tuffa mil då....hoppas...!?

Jaha då har man gjort sina 15 km i mörkret, stack iväg strax innan halvsju stack jag iväg. Underbar start på dagen. :-).

Japp, drygt 15 km innan frukost i ösregn. Härligt start på dagen. Tomteluvan på så klart och en luva till löparpolaren också.

God Jul allihopa!

löptur utförd och bild är mailad...

Löprundan är gjord. I förd tomteluva och reflexväst. Nu är jag redo för julafton. Ha en jättemysig dag alla funbeatare! 😀