Quote from Funbeat user on 22 December 2011, 09:34Johan: Jag är helt inne på din linje!
Johan: Jag är helt inne på din linje!
Quote from Funbeat user on 22 December 2011, 10:08Man måste inte springa exakt klockan 10.00 🙂
Bar att ta en bild och skicka till oss på runningsis@gmail.com
Så kommer det sedan att komma upp ett gäng (förhoppningsvis) glada och trevliga jullöparbilder på bloggen under julaftonsdagen.
Man måste inte springa exakt klockan 10.00 🙂
Bar att ta en bild och skicka till oss på runningsis@gmail.com
Så kommer det sedan att komma upp ett gäng (förhoppningsvis) glada och trevliga jullöparbilder på bloggen under julaftonsdagen.
Quote from Funbeat user on 22 December 2011, 13:31(t+) Klart man ska passa på att springa på julafton. Det brukar jag göra men innan kl 10. Brukar vara lugnt och härligt att ge sig ut
(t+) Klart man ska passa på att springa på julafton. Det brukar jag göra men innan kl 10. Brukar vara lugnt och härligt att ge sig ut
Quote from Funbeat user on 22 December 2011, 21:33Är tokförkyld nu men skall om möjligt haka på på Julafton med luva och kamera. Detta blir kul!
Är tokförkyld nu men skall om möjligt haka på på Julafton med luva och kamera. Detta blir kul!
Quote from Funbeat user on 23 December 2011, 17:55Väckarklockan på 6.45 för att vara ute kl 7.30. Vi blir minst tre funbeatare som kommer synas på vägarna runt Tibro på julaftons morgon! 🙂
Väckarklockan på 6.45 för att vara ute kl 7.30. Vi blir minst tre funbeatare som kommer synas på vägarna runt Tibro på julaftons morgon! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 December 2011, 18:44ÄNTLIGEN....hittade en luva på City Gross i Hemlingby...fanns sedan bara tid för en obligatorisk en-kilometrare innan supe å liknande aktiviteter.
I morgon är det JULAFTON å kanske blir det min tuffa mil då....hoppas...!?
ÄNTLIGEN....hittade en luva på City Gross i Hemlingby...fanns sedan bara tid för en obligatorisk en-kilometrare innan supe å liknande aktiviteter.
I morgon är det JULAFTON å kanske blir det min tuffa mil då....hoppas...!?
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 08:49Jaha då har man gjort sina 15 km i mörkret, stack iväg strax innan halvsju stack jag iväg. Underbar start på dagen. :-).
Jaha då har man gjort sina 15 km i mörkret, stack iväg strax innan halvsju stack jag iväg. Underbar start på dagen. :-).
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 09:32Japp, drygt 15 km innan frukost i ösregn. Härligt start på dagen. Tomteluvan på så klart och en luva till löparpolaren också.
God Jul allihopa!
Japp, drygt 15 km innan frukost i ösregn. Härligt start på dagen. Tomteluvan på så klart och en luva till löparpolaren också.
God Jul allihopa!
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 09:35löptur utförd och bild är mailad...
löptur utförd och bild är mailad...
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 09:45Löprundan är gjord. I förd tomteluva och reflexväst. Nu är jag redo för julafton. Ha en jättemysig dag alla funbeatare! 😀
Löprundan är gjord. I förd tomteluva och reflexväst. Nu är jag redo för julafton. Ha en jättemysig dag alla funbeatare! 😀