Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 21:43Har planer på att springa julafton, dock lite senare eftersom logistiken inte medger kl. 10!
Har planer på att springa julafton, dock lite senare eftersom logistiken inte medger kl. 10!
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 23:01Tomteluvan redan testad på kvällens Streak Run, Se profilbild. Funkar med pannlampa också. Eftersom även jag vill lyckas Streaka fram till Jul så räknar jag med en runda på julafton.
Tomteluvan ska även användas på månadens VU (vinterutmaning).
🙂ht
Tomteluvan redan testad på kvällens Streak Run, Se profilbild. Funkar med pannlampa också. Eftersom även jag vill lyckas Streaka fram till Jul så räknar jag med en runda på julafton.
Tomteluvan ska även användas på månadens VU (vinterutmaning).
🙂
ht
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 11:41Jag kommer springa julafton också dock tidigare än 10 så att min ömma moder inte får panik över att medhjälparen inte är på plats för alla dagens sysslor.
Springa på julafton har jag gjort några år nu och det känns som en så underbar kontrast till all ma
Jag kommer springa julafton också dock tidigare än 10 så att min ömma moder inte får panik över att medhjälparen inte är på plats för alla dagens sysslor.
Springa på julafton har jag gjort några år nu och det känns som en så underbar kontrast till all ma
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 21:37Löpning på julafton har det blivit senaste två åren och så lär det bli i år igen. Dock lär det nog bli lite tidigare än kl 10.00.
Att springa i ren protest kl 1500 vid Kalle Anka som en del gör kan jag kanske tycka är lite väl magstarkt 🙂
Löpning på julafton har det blivit senaste två åren och så lär det bli i år igen. Dock lär det nog bli lite tidigare än kl 10.00.
Att springa i ren protest kl 1500 vid Kalle Anka som en del gör kan jag kanske tycka är lite väl magstarkt 🙂
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 06:00Låter kul. Nu gäller det att hitta en fräsig tomteluva bara.
Låter kul. Nu gäller det att hitta en fräsig tomteluva bara.
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 18:56På ICA Tallen i Månkarbo City hade dom en för 29.95....men då var det ju vita flätor på den å det kan man väl som tomte inte kuta med...Perra skärp dig!!??
Svåraste Vinterutmaningen någonsin liksom.....fortsätta leta heter spelet..?!
På ICA Tallen i Månkarbo City hade dom en för 29.95....men då var det ju vita flätor på den å det kan man väl som tomte inte kuta med...Perra skärp dig!!??
Svåraste Vinterutmaningen någonsin liksom.....fortsätta leta heter spelet..?!
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 20:23Kollade nyss väderprognosen för platsen jag ska befinna mig på till jul; +6 grader, regn och 10-15 sekundmeter vind, och det direkt från havet! Börjar svikta liiiiiite i mitt beslut att springa på julafton! Men bara lite! 😉
Kollade nyss väderprognosen för platsen jag ska befinna mig på till jul; +6 grader, regn och 10-15 sekundmeter vind, och det direkt från havet! Börjar svikta liiiiiite i mitt beslut att springa på julafton! Men bara lite! 😉
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 20:59Har detta som tradition de senaste åren, alltid skönt att sträcka ut några km på förmiddagen.I år blir det ett långpass den 23:e så det får bli en kortis den 24:e
Har detta som tradition de senaste åren, alltid skönt att sträcka ut några km på förmiddagen.I år blir det ett långpass den 23:e så det får bli en kortis den 24:e
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 09:19Det blir ett tidigt morgonpass med pannlampa innan de andra vaknat. när man kommer hem blir det lagom att plocka fram frukost, väcka de övriga och sjunka ner i soffan framför sista avsnittet av Tjuvarnas Jul.
Det blir ett tidigt morgonpass med pannlampa innan de andra vaknat. när man kommer hem blir det lagom att plocka fram frukost, väcka de övriga och sjunka ner i soffan framför sista avsnittet av Tjuvarnas Jul.
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 10:00Visst är julkalender bra! 😀
Visst är julkalender bra! 😀