Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 13:09Jag skapade ett sånt event 2008, jag har uppdaterat med ett nytt för i år.
Jag skapade ett sånt event 2008, jag har uppdaterat med ett nytt för i år.
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 13:10Eh, länken oxkså.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1131360
Eh, länken oxkså.
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 13:12Finemang! 🙂
Finemang! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 13:15Jag har lagt till loppet i min kalender. Kan du kanske lägga till info om att ta kort och maila till oss? Kul att få se bilder på alla som springer, på ett och samma ställe 🙂
Jag har lagt till loppet i min kalender. Kan du kanske lägga till info om att ta kort och maila till oss? Kul att få se bilder på alla som springer, på ett och samma ställe 🙂
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 13:19Maria D: Streaklöpa? Jag tror att jag tänker på en annan sak än du...
Maria D: Streaklöpa? Jag tror att jag tänker på en annan sak än du...
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 13:55Kära Erik W!
Vi är fler som streakar, tänk att ni upptäcker det först nu 😉
Kära Erik W!
Vi är fler som streakar, tänk att ni upptäcker det först nu 😉
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 14:43Det blir antingen löpning eller skidor på julafton. 🙂
Det blir antingen löpning eller skidor på julafton. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 15:06Jag har sprungit varje julafton sedan 1976. Någon gång har jag varit sjuk men då bytte jag om och sprang mera symboliskt några km.
Jag har sprungit varje julafton sedan 1976. Någon gång har jag varit sjuk men då bytte jag om och sprang mera symboliskt några km.
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 15:54Vi brukar alltid springa på juldagen men flyttar passet till julafton (eller kanske både och...) så jag kan vara med på detta 🙂
Vi brukar alltid springa på juldagen men flyttar passet till julafton (eller kanske både och...) så jag kan vara med på detta 🙂
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 15:57Om det är löpning den dagen på mitt schema så spelar det knappast någon roll om det är julafton eller inte. 😀
Om det är löpning den dagen på mitt schema så spelar det knappast någon roll om det är julafton eller inte. 😀