Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpringa på julafton
You need to log in to create posts and topics.

Tomtebilder på löpare är kul och en trevlig tradition på julafton. Men enklast är kanske att ladda upp bilden direkt i Tigers länk här på Funbeat så att man inte behöver mejla hit och dit utan bara kan ladda upp bilden. Då är det också lättare att se bild

absolut ! ska vara uppe i norr så är det allt för kallt så blir det på löpbandet..men springa blir det 🙂

Julafton är bara helig kl 15:00 när Kalle börjar =)

Fel fel fel! Julafton är bara helig kl 19:00 när Karl-Bertil Jonsson börjar. 😉

Kommer inte TOMTEN till er kl 14.00....ja då har ni varit stygga...SKÄMS...??!!
Jag har ju streakat i tre år nu så det blir inget annat den här julen heller..!?
Kom igen nu alla ni andra...så kan ni ta lite extra av julskinkan å alla delikatesserna....sna

Helena ! Jag har sprungit över -30 C kallt. Om det bara inte båser.

själva kylan gör mig personligen inget men mina luftrör ogillar mig starkt ca 3-5 dagar efter om jag sprungit i riktigt kallt väder. Så tyvärr är det inget alternativ..Ner till -10 fungerar om jag har buff/halsduk för munnen så luften jag andas in och ut

Kjell, Kjell, Kjell.... ALLA vet ju att tomten kommer EFTER Kalle. Ska man verkligen behöva upplysa dig om det så här pass sent i livet? (H)

Men Jessie då....upplysa mig???? Det är väl Tomten du bör upplysa replikerar en man i den på sin höjd övre medelåldern....hehehe...

@Erik W:
Jag tänkte precis samma sak som du när jag hittade den här gruppen http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1465
Men insåg att det handlade om något betydligt mer anständigt...