Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 16:53Bästa julkalendern i år är dock Nissekampen över skog och hei! (t+)
Bästa julkalendern i år är dock Nissekampen över skog och hei! (t+)
Quote from Christer Heinbäck on 20 December 2011, 08:21Det tycker jag med!
Fast jag tittar på Tjuvarnas Jul också, och gillar den. 🙂
Det tycker jag med!
Fast jag tittar på Tjuvarnas Jul också, och gillar den. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 12:17Tomteluva inhandlad.
Tomteluva inhandlad.
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 23:36Kul ide´. Perfekt efter den årliga glöggträffen med familjen vid sjön. I år springer jag hem. Ska fixa tomteluva.
Kul ide´. Perfekt efter den årliga glöggträffen med familjen vid sjön. I år springer jag hem. Ska fixa tomteluva.
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 09:52Jag har ingen tomteluva. Lite glitter i håret kanske går bra?
Jag har ingen tomteluva. Lite glitter i håret kanske går bra?
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 11:51Glitter duger bra det 🙂 Glöm bara inte att skicka in bilderna runningsis@gmail.com
Glitter duger bra det 🙂 Glöm bara inte att skicka in bilderna runningsis@gmail.com
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 22:17Kommer också att springa på julafton. Hoppas att det kan bli runt kl 10.00! Har jag bara lite tur så får jag med mig sonen på turen.
Kommer också att springa på julafton. Hoppas att det kan bli runt kl 10.00! Har jag bara lite tur så får jag med mig sonen på turen.
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 22:33Kommer antagligen springa alla juldagar, frågan är bara om jag lyckas ta mig ut vid 10 på julafton. Ska göra ett allvarligt försök i alla fall. Tomtemössan är redan införskaffad hur som helst för att användas till VU.
Kommer antagligen springa alla juldagar, frågan är bara om jag lyckas ta mig ut vid 10 på julafton. Ska göra ett allvarligt försök i alla fall. Tomtemössan är redan införskaffad hur som helst för att användas till VU.
Quote from Funbeat user on 22 December 2011, 07:51men... man kan ju inte ut och springa precis när Melodikrysset börjar 🙂 Får nog bli en runda lite tidigare
/Gojan
men... man kan ju inte ut och springa precis när Melodikrysset börjar 🙂 Får nog bli en runda lite tidigare
/Gojan
Quote from Funbeat user on 22 December 2011, 09:14Vi är ett gäng på ca 10-15 pers som springer varje lördag ihop, även julafton och nyårsafton. Vi startar 8.30 och kör ca 10km runt i stan, alla med tomteluvor och lite röda kläder 🙂
Vi är ett gäng på ca 10-15 pers som springer varje lördag ihop, även julafton och nyårsafton. Vi startar 8.30 och kör ca 10km runt i stan, alla med tomteluvor och lite röda kläder 🙂