Quote from Guest on 3 September 2008, 22:50Hej jag vill absolut inte sluta springa bara för att de blir vinter å snö löpband känns inge kul finns de nåra "regler" för löpning på vintern? gradantal osv.?
Hej jag vill absolut inte sluta springa bara för att de blir vinter å snö löpband känns inge kul finns de nåra "regler" för löpning på vintern? gradantal osv.?
Quote from Elias Engqvist on 3 September 2008, 23:00Nä, det är bara att klä sig rätt - ska man springa lite längre o det är kallt är det bra med en löparsäck med lite varma (torra) kläder för att vara på säkra sidan!
Nä, det är bara att klä sig rätt - ska man springa lite längre o det är kallt är det bra med en löparsäck med lite varma (torra) kläder för att vara på säkra sidan!
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 23:07Här har vi en fin tråd på gång
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=283107
Här har vi en fin tråd på gång
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=283107
Quote from Camilla Höög on 4 September 2008, 12:24Det går att träna ute året runt vid alla väder. Se tråden om vinterträning.
Dubbskor, luftvärmare, underställ, mössa, pannlampa, reflexväst...
Det går att träna ute året runt vid alla väder. Se tråden om vinterträning.
Dubbskor, luftvärmare, underställ, mössa, pannlampa, reflexväst...
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 19:44Om det är många minusgrader (-10 eller kallare) så kan man behöva något som värmer upp inandningsluften. Åtminstone på längre pass. Jag har en liten värmeväxlare som man stoppar i munnen och andas genom, den årterfuktar dessutom den torra luften. Det finn
Om det är många minusgrader (-10 eller kallare) så kan man behöva något som värmer upp inandningsluften. Åtminstone på längre pass. Jag har en liten värmeväxlare som man stoppar i munnen och andas genom, den årterfuktar dessutom den torra luften. Det finn
Quote from Camilla Höög on 5 September 2008, 09:00En svart airtrim och sedan kan du låtsas att du är Darth Vader 🙂
En svart airtrim och sedan kan du låtsas att du är Darth Vader 🙂
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 13:20Inga problem! Jag springer själv året runt. Gällaer bara att ha bra kläder. Oftast mindre än man tror innan man sticker ut. Har varit ute utan problem ner till ca -20.
Använder inte själv en luftvärmare då jag inte behöver någon sådan. Jag tror att det är
Inga problem! Jag springer själv året runt. Gällaer bara att ha bra kläder. Oftast mindre än man tror innan man sticker ut. Har varit ute utan problem ner till ca -20.
Använder inte själv en luftvärmare då jag inte behöver någon sådan. Jag tror att det är
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 13:22Pröva att springa i pudersnö.
Pröva att springa i pudersnö.
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 12:41Packad snö är dessutom ett väldigt behagligt underlag att springa på.
Packad snö är dessutom ett väldigt behagligt underlag att springa på.
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 12:53Jag är uppvuxen i norrlands inland, så där ligger snön halva året, så jag har inte ens reflekterat över att man inte skulle träna löpning på vintern...:-)...
Nu bor jag i södra Sverige och det är lite lurigare om snön väl kommer. Ofta kan det bli halt, o
Jag är uppvuxen i norrlands inland, så där ligger snön halva året, så jag har inte ens reflekterat över att man inte skulle träna löpning på vintern...:-)...
Nu bor jag i södra Sverige och det är lite lurigare om snön väl kommer. Ofta kan det bli halt, o