Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 22:01Kan knappt hålla mig. Synd att man bor i en stad med ljusföroreningar och mer slask än snö.
Kan knappt hålla mig. Synd att man bor i en stad med ljusföroreningar och mer slask än snö.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 14:55Hrm.
Vill bara påpeka att det för somliga är kallt redan nu för
andningsorganen...
Hrm.
Vill bara påpeka att det för somliga är kallt redan nu för
andningsorganen...
Quote from Lotta Lindström on 10 September 2008, 15:20Usch ja. 12 grader i luften och jag har redan problem 🙁
Usch ja. 12 grader i luften och jag har redan problem 🙁
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 10:50Gick ovanligt bra igår, vid +8 och ihållande regn.
Kan iofs bero på att hastigheten inte var så hög,
då jag är vansinnigt rädd för att halka och inte köpt
dubbdojor ännu. Mörkt, kallt och lera.
Men alldeles alldeles underbart!
Gick ovanligt bra igår, vid +8 och ihållande regn.
Kan iofs bero på att hastigheten inte var så hög,
då jag är vansinnigt rädd för att halka och inte köpt
dubbdojor ännu. Mörkt, kallt och lera.
Men alldeles alldeles underbart!
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 16:42Jag har funderat på att skaffa icebugs...
dom ska tydligen vara billigare i USA och när jag har möjlighet att få dom inhandlade där direkt tyckte jag det lät riktigt bra att slippa frakt osvmen var säljs dom? Är det tillräckligt kallt i Washington för a
Jag har funderat på att skaffa icebugs...
dom ska tydligen vara billigare i USA och när jag har möjlighet att få dom inhandlade där direkt tyckte jag det lät riktigt bra att slippa frakt osv
men var säljs dom? Är det tillräckligt kallt i Washington för a
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 16:52Sök på Amazon.com
Om du vill prova ut ett par, är det bara till att åka ut till en orienteringstävling. Sportförsäljarna har skorna (för 1.500 kr!).
Så gjorde jag.
Provade ut. Beställde på amazon. skickade skorna till moster i Florida. Hon skickade vida
Sök på Amazon.com
Om du vill prova ut ett par, är det bara till att åka ut till en orienteringstävling. Sportförsäljarna har skorna (för 1.500 kr!).
Så gjorde jag.
Provade ut. Beställde på amazon. skickade skorna till moster i Florida. Hon skickade vida
Quote from Elias Engqvist on 23 September 2008, 17:56Icebugs är väl en svensk produkt - hur kan dom vara billigare i USA?
Icebugs är väl en svensk produkt - hur kan dom vara billigare i USA?
Quote from ellen olsson on 23 September 2008, 19:04De tillverkas förvisso i Tjingtjongland men huvudorsaken till prisskillnaden styrs som vanligt av tillgång och efterfrågan och vi är löjligt prisokänsliga i det här landet. Vi uppfostras ju i princip med:
"Det är dyrt i Sverige, men det är så det ska va
De tillverkas förvisso i Tjingtjongland men huvudorsaken till prisskillnaden styrs som vanligt av tillgång och efterfrågan och vi är löjligt prisokänsliga i det här landet. Vi uppfostras ju i princip med:
"Det är dyrt i Sverige, men det är så det ska va
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 19:06Glöm inte den höga mumsen.
Glöm inte den höga mumsen.
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 20:30Jag brukar använda mig av halkskydd på mina vanliga löpardojor. Spiky+ heter de och kostar 200 kr. Fungerar utmärkt till det mesta utom möjligen backträning i en isig backe.
Jag brukar använda mig av halkskydd på mina vanliga löpardojor. Spiky+ heter de och kostar 200 kr. Fungerar utmärkt till det mesta utom möjligen backträning i en isig backe.