Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 16:18Jag lär få halka omkring i gyttjan på Tjurruset för jag har inga sådana specialskor. Nåja, då kan jag skylla på det om jag kommer sist. 😀
Eller på för mycket volanger eller krås - eller hur Pia! 😉
Jag lär få halka omkring i gyttjan på Tjurruset för jag har inga sådana specialskor. Nåja, då kan jag skylla på det om jag kommer sist. 😀
Eller på för mycket volanger eller krås - eller hur Pia! 😉
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 00:46Du ignorerade också killarna ser jag.
Volanger?
Jag funderar allvarligt på paljettlinnet...
Du ignorerade också killarna ser jag.
Volanger?
Jag funderar allvarligt på paljettlinnet...
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 10:30Bara en liten iaktagelse, när det startas en killtävling och den blir populär så kommer genast tjejerna och kräver att det ska finnas en tjejklass. Inte tvärtom.
Jämlikhet är det när det inte finns några killaktiviteter längre? Endera gemensamma lopp el
Bara en liten iaktagelse, när det startas en killtävling och den blir populär så kommer genast tjejerna och kräver att det ska finnas en tjejklass. Inte tvärtom.
Jämlikhet är det när det inte finns några killaktiviteter längre? Endera gemensamma lopp el
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 10:38Det är olagligt att diskrimera (bl a) kön i Sverige av näringsidkare, vilket väl de vinstgenererande loppens arrangörer är, även om de är föreningar och inte bolag, nicht war? Om någon skulle driva ärendet är jag rätt säker på att Tjejmilen skulle tvingas
Det är olagligt att diskrimera (bl a) kön i Sverige av näringsidkare, vilket väl de vinstgenererande loppens arrangörer är, även om de är föreningar och inte bolag, nicht war? Om någon skulle driva ärendet är jag rätt säker på att Tjejmilen skulle tvingas
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 10:40Inte jag heller. Det var bara en liten reflexion jag hade. 😀
Inte jag heller. Det var bara en liten reflexion jag hade. 😀
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 10:43Kvinnor är inte speciellt jämlika på många olika plan, vem bryr sig om det nu finns ett tjejlopp där bara tjejer får vara med? Fokusera på de viktiga delarna av jämlikhet istället.
Kvinnor är inte speciellt jämlika på många olika plan, vem bryr sig om det nu finns ett tjejlopp där bara tjejer får vara med? Fokusera på de viktiga delarna av jämlikhet istället.
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 10:48Finns två sidor av det hela.
- Tjejerna är inte jämlika när de kräver att få vara med på alla killaktiviteter.
- Vi killar är inte jämlika för att vi vill inte ens "förnedra" oss till att kräva en killklass på t.ex. Tjejmilen.Men, men jag orkar inte bry
Finns två sidor av det hela.
- Tjejerna är inte jämlika när de kräver att få vara med på alla killaktiviteter.
- Vi killar är inte jämlika för att vi vill inte ens "förnedra" oss till att kräva en killklass på t.ex. Tjejmilen.
Men, men jag orkar inte bry
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 11:02Nej, jag tror knappast det finns någon som vill driva den frågan. Kan inte finnas många som missunnar tjejerna sin Tjejmil. Det finns runt 20 millopp varje år för killar att kuta bara i Stockholmsområdet!
Nej, jag tror knappast det finns någon som vill driva den frågan. Kan inte finnas många som missunnar tjejerna sin Tjejmil. Det finns runt 20 millopp varje år för killar att kuta bara i Stockholmsområdet!
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 19:08Här köpte jag mina Icebug till bra pris (hv),
http://www.fjallsporttarnaby.se/?cat_id=90&head_id=24
Här köpte jag mina Icebug till bra pris (hv),
http://www.fjallsporttarnaby.se/?cat_id=90&head_id=24
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 09:09Oh... vad dyra..... (t-)
Oh... vad dyra..... (t-)