Quote from Camilla Höög on 29 September 2008, 11:13Kostar ju som vanliga löpskor.
Kostar ju som vanliga löpskor.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 13:33499 kr tyckte jag iaf var billigt. De kostade då närmare 1500 kr på sportaffärerna.
499 kr tyckte jag iaf var billigt. De kostade då närmare 1500 kr på sportaffärerna.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 18:08Ja det var billigt.
Men mina kostade 280 kr + frakt.
Ja det var billigt.
Men mina kostade 280 kr + frakt.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 18:11Antar att dom då är köpta i staterna och då kanske det inte blir en alltför rättvis prisjämförelse ?
Var det på EBay eller Amazon ?, ska snart över själv igen och är lite sugen...
Antar att dom då är köpta i staterna och då kanske det inte blir en alltför rättvis prisjämförelse ?
Var det på EBay eller Amazon ?, ska snart över själv igen och är lite sugen...
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 18:20amazon.
Överallt där det är billigare är relevant! Även om det är svårare att få tag på skor från staterna, borde alternativet inte diskass. 😉
amazon.
Överallt där det är billigare är relevant! Även om det är svårare att få tag på skor från staterna, borde alternativet inte diskass. 😉
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 18:28Jag håller med (eftersom jag själv ofta kan handla från staterna, antingen själv eller via kollegor) men man kanske skall ange vart dom är köpta när man säger att man köpt ett par för en spottstyver.
Billigaste jag hittar nu är runt $55 på Amazon, ska ko
Jag håller med (eftersom jag själv ofta kan handla från staterna, antingen själv eller via kollegor) men man kanske skall ange vart dom är köpta när man säger att man köpt ett par för en spottstyver.
Billigaste jag hittar nu är runt $55 på Amazon, ska ko
Quote from Lotta Lindström on 1 October 2008, 10:56En ny undran som slog mig idag. Vad sjutton har man på fötterna på vintern (förutom skor då)?
Eftersom ekonomin inte verkar infinna sig den närmsta framtiden ser jag framför mig en löparvinter i mina vanliga skor + halkskydd. Problemet är att det är som
En ny undran som slog mig idag. Vad sjutton har man på fötterna på vintern (förutom skor då)?
Eftersom ekonomin inte verkar infinna sig den närmsta framtiden ser jag framför mig en löparvinter i mina vanliga skor + halkskydd. Problemet är att det är som
Quote from Urban Nilsson on 1 October 2008, 11:03Jag har sprungit 3 vintrar med samma utrustning på fötterna som på sommaren. Har aldrig frusit om tårna. Jag är inte särskilt varmblodig så jag tror att det fungerar för de flesta.
Jag har sprungit 3 vintrar med samma utrustning på fötterna som på sommaren. Har aldrig frusit om tårna. Jag är inte särskilt varmblodig så jag tror att det fungerar för de flesta.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 11:03Inte behöver du ruinera dig för att ha det skönt om fötterna i vinter. Jag föreslår ett par vinterstrumpor, t ex smartwools hiking
http://www.addnature.com/product.asp?dept_id=0&pf_id=SMARTWOOLADRENALINE
Alternativt deras multisport light som jag gillar
Inte behöver du ruinera dig för att ha det skönt om fötterna i vinter. Jag föreslår ett par vinterstrumpor, t ex smartwools hiking
http://www.addnature.com/product.asp?dept_id=0&pf_id=SMARTWOOLADRENALINE
Alternativt deras multisport light som jag gillar
Quote from Lotta Lindström on 1 October 2008, 11:07Att jag inte tänkte på det. Såna strumpor (typ) har jag ju redan 🙂
Att jag inte tänkte på det. Såna strumpor (typ) har jag ju redan 🙂