Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpringa på vintern?
You need to log in to create posts and topics.

Kostar ju som vanliga löpskor.

499 kr tyckte jag iaf var billigt. De kostade då närmare 1500 kr på sportaffärerna.

Ja det var billigt.

Men mina kostade 280 kr + frakt.

Antar att dom då är köpta i staterna och då kanske det inte blir en alltför rättvis prisjämförelse ?

Var det på EBay eller Amazon ?, ska snart över själv igen och är lite sugen...

amazon.

Överallt där det är billigare är relevant! Även om det är svårare att få tag på skor från staterna, borde alternativet inte diskass. 😉

Jag håller med (eftersom jag själv ofta kan handla från staterna, antingen själv eller via kollegor) men man kanske skall ange vart dom är köpta när man säger att man köpt ett par för en spottstyver.

Billigaste jag hittar nu är runt $55 på Amazon, ska ko

En ny undran som slog mig idag. Vad sjutton har man på fötterna på vintern (förutom skor då)?

Eftersom ekonomin inte verkar infinna sig den närmsta framtiden ser jag framför mig en löparvinter i mina vanliga skor + halkskydd. Problemet är att det är som

Jag har sprungit 3 vintrar med samma utrustning på fötterna som på sommaren. Har aldrig frusit om tårna. Jag är inte särskilt varmblodig så jag tror att det fungerar för de flesta.

Inte behöver du ruinera dig för att ha det skönt om fötterna i vinter. Jag föreslår ett par vinterstrumpor, t ex smartwools hiking

http://www.addnature.com/product.asp?dept_id=0&pf_id=SMARTWOOLADRENALINE

Alternativt deras multisport light som jag gillar

Att jag inte tänkte på det. Såna strumpor (typ) har jag ju redan 🙂