Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 11:10Jag vill också ha ett par vinterskor. Inte för att jag behöver det utan för att det är kul att handla... Hoppas att vi inte förstör dina shoppingplaner nu?
😉
Jag vill också ha ett par vinterskor. Inte för att jag behöver det utan för att det är kul att handla... Hoppas att vi inte förstör dina shoppingplaner nu?
😉
Quote from Lotta Lindström on 1 October 2008, 11:18Nejdå, dom planerna är redan förstörda av min obefintliga ekonomi. 🙁
Nejdå, dom planerna är redan förstörda av min obefintliga ekonomi. 🙁
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 11:44Jag har precis investerat i ett par dubbade Icebugs. Inte så mycket för kylans skull, med vettiga löparstrumpor klarade jag förra årets kyla bra. Det jag vill undvika i år att slippa halka ner för backar med glansis i motionsspåret. Var bara rena turen at
Jag har precis investerat i ett par dubbade Icebugs. Inte så mycket för kylans skull, med vettiga löparstrumpor klarade jag förra årets kyla bra. Det jag vill undvika i år att slippa halka ner för backar med glansis i motionsspåret. Var bara rena turen at
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 12:04Fick tag i sköna varma löparhandskar/vantar på LL i helgen.
150 spänn.
Undrar vad de kostar i affär´n?
Jag är också ganska frusen om händerna,
hoppas att de här blir bra.(t+)
Fick tag i sköna varma löparhandskar/vantar på LL i helgen.
150 spänn.
Undrar vad de kostar i affär´n?
Jag är också ganska frusen om händerna,
hoppas att de här blir bra.
(t+)
Quote from Urban Nilsson on 1 October 2008, 12:21Krister: Öronlappar eller hörlurar är min lösning på huvudproblemet. Jag har också långa muddar på jackan som jag skyddar händerna med innan de blir varma.
Krister: Öronlappar eller hörlurar är min lösning på huvudproblemet. Jag har också långa muddar på jackan som jag skyddar händerna med innan de blir varma.
Quote from Camilla Höög on 1 October 2008, 12:44Så länge du inte blir blöt om fötterna eller springer genom för djup snö så funkar vanliga löparskor och strumpor på fötterna.
Så länge du inte blir blöt om fötterna eller springer genom för djup snö så funkar vanliga löparskor och strumpor på fötterna.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 14:21Redan nu känns det befogat med dubbade skor. Våta löv på asfalt = isgata.
Redan nu känns det befogat med dubbade skor. Våta löv på asfalt = isgata.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 15:21leran i ursvik idag;)
det regnar som 17 här
leran i ursvik idag;)
det regnar som 17 här
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 15:52Jag har också ett par Icebugs och jag blir liiite komfunderad när ni säger: för kylans skull och de är så varma mm.
Mina dubbade Icebugs är tunnare än vad mina vanliga skor är.....(#)
Jag vet inte just nu vilken av alla modeller det är men de är verklig
Jag har också ett par Icebugs och jag blir liiite komfunderad när ni säger: för kylans skull och de är så varma mm.
Mina dubbade Icebugs är tunnare än vad mina vanliga skor är.....(#)
Jag vet inte just nu vilken av alla modeller det är men de är verklig
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 16:38Finns många sorter.
Det går nog att rätta till med yllesockar.Vilken modell har du?
Finns många sorter.
Det går nog att rätta till med yllesockar.
Vilken modell har du?