Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 14:38Är det någon som testat länken i förra inlägget av mig, måste man springa 2 t/dag för att det ska fungera?
Susanne
Är det någon som testat länken i förra inlägget av mig, måste man springa 2 t/dag för att det ska fungera?
Susanne
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 14:55Nej, du behöver inte springa två timmar om dagen. Exemplet han tar upp är rätt extremt, det handlar trots allt om att klara en mara på runt 2.25. Däremot stämmer principerna även för mindre träningsdoser, om du vill bli bättre på långdistans gäller det at
Nej, du behöver inte springa två timmar om dagen. Exemplet han tar upp är rätt extremt, det handlar trots allt om att klara en mara på runt 2.25. Däremot stämmer principerna även för mindre träningsdoser, om du vill bli bättre på långdistans gäller det at
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 15:15Försök bara inte springa som killen på bilden på sajten för den som vill "Få hjäp av en profefssionell löptränare"! Jag vet inte riktigt vad han pysslar med -- det kan vara någon halvvettig löpskolningsövning -- men det ser mest ut som en "jaghatarminaknä
Försök bara inte springa som killen på bilden på sajten för den som vill "Få hjäp av en profefssionell löptränare"! Jag vet inte riktigt vad han pysslar med -- det kan vara någon halvvettig löpskolningsövning -- men det ser mest ut som en "jaghatarminaknä
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 15:39Jag har också ådragit mig skador pga av för mycket löpträning.
Nu är jag avrådd från att löpträna och istället går/springer jag stavgång.
Detta för att avlasta överbelastning på benen.
Jag letar upp en rejäl jävla backe. Sen springer jag som faan uppför o
Jag har också ådragit mig skador pga av för mycket löpträning.
Nu är jag avrådd från att löpträna och istället går/springer jag stavgång.
Detta för att avlasta överbelastning på benen.
Jag letar upp en rejäl jävla backe. Sen springer jag som faan uppför o
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 17:22aha, då ska jag köra längre pass men kanske någon dags vila emellanåt - tack för den!
aha, då ska jag köra längre pass men kanske någon dags vila emellanåt - tack för den!